چهارشنبه, ۱۷ بهمن(۱۱) ۱۴۰۳ / Wed, 5 Feb(2) 2025 /
           
فرصت امروز

خبرنامه هدفمند ؛ ابزاری برای بازاریابی

10 سال پیش ( 1393/6/24 )
پدیدآورنده : حامد تقوی  

کی از آسان‌ترین روش‌هایی که می‌توان با استفاده از آن همیشه در دسترس مشتریان بود، خبرنامه‌هایی است که به طور مرتب منتشر می‌شود. در چند سال اخیر خبرنامه من یکی از پردرآمدترین و تاثیرگذارترین منابع درآمدم بود.


درست است که برخی از کسب‌و‌کارها ممکن است از طریق چاپ و پست خبرنامه‌ها مزایایی کسب کنند، اما من معتقدم که تقریبا تمامی کسب‌و‌کارها می‌توانند و باید خبرنامه‌ها را از طریق ایمیل ارسال کنند. خبرنامه من یک ایمیل ساده و تنها متنی است که به مشتریان احتمالی و نیز مشتریان سابق ارسال می‌شود و از آنها تقاضا می‌کنیم که به لیست فهرست پستی من ملحق شوند.

پس از چندین سال، صدها هزار نفر به این فهرست ملحق شدند. همه این افراد برای همیشه در این لیست باقی نماندند، اما کسانی که مدت طولانی در این فهرست حضور یافتند، ارتباط عمیق و تنگاتنگی را میان کسب‌و‌کارم و نیز خود من
برقرار کردند.
هنگامی که به مراجعان و نیز شاگردان خود توصیه می‌کردم تا در کسب‌و‌کار خود از خبرنامه‌ها استفاده کنند، توجیهات و مسائلی را مطرح می‌کردند که در زیر چند نمونه از آنها را می‌خوانیم:

آیا خبرنامه‌ها باعث اتلاف وقت نمی‌شود؟
یکی از بدترین اتفاقاتی که در مورد خبرنامه می‌تواند روی دهد، این است که به حال خود رها یا صرفا برای رفع تکلیف انجام شود. این موضوع مرا یاد خبرنامه‌های قدیمی یک شرکت می‌اندازد.


 هنگامی که برای یک شرکت رسمی کار می‌کردم، این خبرنامه را دریافت می‌کردم. هر ماه این خبرنامه روی میز من قرار می‌گرفت و من هم مثل بقیه با بی‌تفاوتی آن را مشاهده می‌کردم و در نهایت به سطل زباله می‌انداختم؛

مگر چه اتفاقی می‌افتاد که نام یا بخش آنها به نحوی در این خبرنامه‌ها قرار می‌گرفت که آنگاه آن مقاله خاص را مطالعه می‌کردند. این خبرنامه فقط برای رفع تکلیف بود و ارزش خاصی نداشت. خبرنامه‌هایی که تهیه می‌کنید، نباید اینچنین باشد. اگر خبرنامه‌های شما نیز به این شکل است، یا آنها را حذف کنید یا
تغییر دهید.
موفقیت خبرنامه را می‌توان به راحتی با پرسیدن دو سوال مورد ارزیابی قرار داد:
1- آیا خوانندگان شما از دریافت این خبرنامه خرسند هستند و سپس با اشتیاق آن را در اختیار دیگران قرار می‌دهند؟
2- آیا leadهای با ارزشی در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین باعث افزایش فروش و درآمد شما خواهد شد؟
اگر اینطور نیست، پس کار شما ایراد دارد.
درآمد من از محل خبرنامه‌ها بسیار چشمگیر است. در برخی موارد، ظرف 15 تا 20 دقیقه یک مقاله کوتاه و جذاب آماده می‌کنم؛ مقاله‌ای که مفاهیم جدید را آموزش می‌دهد و در ضمن یک محصول مرتبط و مورد نیاز به مخاطبان خود می‌فروشم.

پس از چند ساعت هزاران دلار درآمد کسب می‌کنم و کسب درآمد من همچنان با ورود آخرین خوانندگان به وب سایت ادامه خواهد داشت.
مقاله موجود در خبرنامه‌ها راز پیروزی و کسب چنین نتایجی نبود، بلکه ارتباط عمیق و صادقانه با مخاطبان و نیز تعداد فراوان آنها عامل اصلی این موفقیت بود.
نتیجه می‌گیریم که باید ارتباطی پیوسته با مخاطبان برقرار کنید؛ مخاطبانی که مدام در حال افزایش هستند. اگر خبرنامه به شما کمک کند تا این کار را انجام دهید، بنابراین تلاش در این راه بسیار ارزشمند خواهد بود و تقریبا در تمامی کسب‌و‌کارها با نتایج مطلوبی همراه خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fPRq90Bd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5مبلمان اداریقیمت طلای آبشدهنرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیکوچینگ فراکوچتعمیر اینورترکناف سقف کناف سقف کاذبخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه