دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد راهبرد اصلی دولت است، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی استراتژی اصلی این منطقه آزاد است.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در نشست هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس گفت: هدف از ایجاد مناطق آزاد، سهولت فعالیت‌های اقتصادی است اما متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای تحقق این امر ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه برخورد با سرمایه‌گذاران مناطق آزاد در برخی از بانک‌های داخلی همچون باجه‌های معمولی در سایر مناطق و شهرها است، گفت: مدیران‌عامل مناطق آزاد پیگیر ایجاد شعبه‌های اختصاصی بانک‌ها در مناطق آزاد هستند.

خادم عرب باغی بر ضرورت حضور بانک‌های خارجی در مناطق آزاد تاکید کرد و گفت: مزیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری دراین منطقه کم نظیر است و باید با تلاش مجاهدانه و مدبرانه به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش عوارض و قیمت زمین در منطقه آزاد ارس گفت: هر کاری که انگیزه سرمایه‌گذاری در این منطقه را کاهش دهد مورد تایید نیست و باید براساس قانون، تجدیدنظر شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rThFiln2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه