شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیر‌عامل شرکت ریلی ایریکو با بیان اینکه ایریکو می‌تواند 25 درصد تقاضا و نیاز موجود را پاسخ دهد، گفت: متاسفانه خط تولید ایویکو از سال 89 متوقف شد و در پنج سال گذشته هزینه‌های گزافی را بابت تعطیلی خط تولید متحمل شده‌ایم و سالانه چیزی حدود پنج تا هفت میلیارد تومان هزینه ضرر و زیان پرداخت می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد‌رضا کمالی‌نژاد ادامه داد: هرچند گفته می‌شود، دولت توجه ویژه‌ای به حمل‌و‌نقل ریلی دارد، اما نبود مشتری خط تولید ایریکو را متوقف کرده است. هر‌چند نیاز وجود دارد، اما این نیاز به تقاضای واقعی تبدیل نشده است.

 

وی اظهار کرد: خریداران به دنبال تسهیلات ارزان‌قیمت هستند که این تسهیلات به‌رغم صحبت‌هایی که دولت می‌کند، هنوز در اختیار خریداران قرار نگرفته است.

کمالی‌نژاد با بیان اینکه ترجیح شرکت‌ها به خرید واگن دست‌دوم است، ادامه داد: شرکت‌ها با خرید واگن دست‌دوم، در کوتاه‌مدت می‌توانند به محصولی دست یابند که در سریع‌ترین زمان از آن خدمات مورد ‌نیازشان را دریافت کنند، این در حالی است که تولیدات در صنعت ریلی سفارشی است و یک دوره طولانی زمان می‌برد، از زمانی که قرارداد منعقد می‌شود تا زمانی که واگن تولید شود و به دست سفارش‌دهندگان برسد، بنابراین شرکت‌ها ترجیح می‌دهند، واگن دست‌دوم خریداری کنند.

وی با اشاره به کمبود نقدینگی تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد: تولید‌کنندگان داخلی برای تامین سفارش‌های شرکت‌ها به نقدینگی نیاز دارند، بنابراین شرکت‌ها باید بخش عمده‌ای از قرارداد را در مرحله عقد قرارداد بپردازند که این عاملی است برای اینکه شرکت‌های بهره‌بردار واگن دست‌دوم را به خرید از داخل ترجیح دهند. مدیر شرکت ایریکو با اشاره به مزیت‌هایی که کشورهای خارجی برای خرید واگن ایجاد می‌کنند، گفت: خارجی‌ها معمولا در کنار قرارداد فاینانس می‌گذارند، اما در کشور ما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: هنوز منابع مالی ارزان‌قیمت در اختیار خریداران قرار نگرفته، این درحالی است که قوانین صندوق توسعه ملی به‌راحتی اجازه خرید از خارج با تسهیلات مناسب و با بهره کم را به شرکت‌ها می‌دهد، بنابراین ترجیح شرکت‌ها خرید واگن از شرکت‌های خارجی است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/S3a90IVf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه