جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

استان مرکزی یکی از استان‌های صنعتی کشور است که با وجود حجم بالای سرمایه‌گذاری، همچنان توانایی بسیاری برای جذب سرمایه‌گذاران بالقوه دارد، البته در این بین برای سرمایه‎گذاری لازم است تا نیازسنجی کنند و همچنین موانع را شناسایی کرده و در راستای رفع آنها به کمک دولت اقدام کنند، سرپرست استانداری این استان هم معتقد است: باید نیازها در استان مرکزی شناسایی و سپس با اولویت‌بندی در سرمایه‎گذاری به منظور رفع نیازها سرعت توسعه استان را افزایش دهیم.

سرپرست استانداری مرکزی می‌گوید: فراهم بودن امکانات زیرساختی و شرایط مناسب ارتباطی و عوامل دیگر از دلایلی است که در جذب سرمایه‌گذار نقش مهمی داشته و باید در استان مرکزی توسعه یابند. شکرالله حسن بیگی اظهار داشت: جذب سرمایه‎گذار یکی از اولویت‌ها و اهداف ما برای توسعه استان است که این مهم با در اختیار قراردادن امکانات ممکن می‌شود. وی افزود: فراهم بودن امکانات زیرساختی و شرایط مناسب ارتباطی و عوامل دیگر از دلایلی است که در جذب سرمایه‌گذار نقش مهمی داشته و مسئولان استان باید زمینه جذب سرمایه‌گذار را فراهم کنند. توسعه استان باید به‌صورت متوازن باشد تا همه از توسعه بهره‎مند شوند، مشوق‌های اقتصادی نقش مهمی در جذب سرمایه‎گذار داشته و روند توسعه استان را تسهیل می‌کنند.

حسن بیگی با اشاره به حمایت دولت از سرمایه‎گذاران گفت: دولت برای جذب سرمایه‌گذار در استان‎ها مشوق‌های اقتصادی را حمایت می‎کند تا بتوانند با شناسایی ظرفیت‎ها و قابلیت‎های سرمایه‎گذاری در هر استان توسعه متوازن و پایدار را ایجاد کنند.
وی افزود: استان مرکزی ظرفیت‎های بسیاری برای سرمایه‎گذاری دارد. به همین سبب متقاضیان بسیاری درخواست سرمایه‎گذاری در استان دارند و آمادگی خود را اعلام کرده‎اند. حسن بیگی، با اشاره به مجتمع ملی گردشگری، سلامتی، درمانی و تفریحی شهرستان تفرش گفت: اجرای این‎گونه طرح‌ها سبب جذب گردشگر شده و برای به انجام رسیدن چنین طرح‎هایی لازم است بررسی‌های کارشناسی با هدف شناخت نقاط ضعف و قوت آنها انجام شود. سند شاخص‌های زیست‌محیطی استان مرکزی باید با قدرت و اهتمام بیشتر و با نگاه به افق چشم‌انداز برنامه ششم توسعه در استان اجرایی شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eLMSD2HT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه