شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

جدیدترین بوگاتی معرفی شد

8 سال پیش ( 1395/1/8 )
 

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: خودروی رویایی بوگاتی ویرون با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت موتور در حال نزدیک شدن به آخرین روزهای خود است، اما این کمپانی فرانسوی در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی فرانکفورت از بوگاتی ویژن گرن توریزمو (Bugatti Vision Gran Turismo) رونمایی کرده که در واقع زاده‌ی طرح‌های مفهومی طراحان در دنیای مجازی است.در نمایشگاه خودروی فرانکفورت بسیاری از کمپانی‌های نام آشنا از محصولات خود در این گردهمایی بزرگ رونمایی کردند. بوگاتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و سوپر خودروی جدید خود را با عنوان ویژن گرن توریزمو (Bugatii Vision Gran Turismo) رونمایی کرده است.

همانطور که می‌توان از نام این خودرو حدس زد، ویژن گرن توریزمو نمونه‌ی واقعی خودرویی است که در بازی ویدیویی گرن توریزم ۶ در پلی استیشن ۳، می‌توان با استفاده از آن به رانندگی پرداخت. این بازی دارای بخشی است که در آن خودروسازان می‌توانند نمونه‌های مفهومی خودروی خود را که در دنیای واقعیت وجود ندارد، قرار دهند. حال بوگاتی نیز به صف تولیدکنندگانی پیوسته که این نمونه‌ی مفهومی را با دنیای واقعیت پیوند داده است.

بوگاتی که زیر پرچم فولکس واگن آلمان فعالیت می‌کند، ویژن گرن توریزمو را با نگاهی به طراحی آینده‌ی این کمپانی و عملکردی که مختص خودروهای بوگاتی است طراحی و تولید کرده است. در شبیه سازی پیست لی مانز، این خودرو موفق شده به واسطه‌ی بهره‌گیری از یک موتور ۱۶ سیلندر که با چینش W شکل در کنار هم قرار گرفته‌اند، چهار بار در طول پیست از سرعت ۴۰۰ کیلومتر در هر ساعت عبور کند. با توجه به این ویژگی می‌توان این خودرو را به اندازه‌ی خودروهای توسعه یافته برای مسابقات لمانز، سریع و چابک خواند.

از جمله‌ی مواردی که در طراحی و تولید این خودرو بسیار مورد توجه بوده باید به بکارگیری گسترده‌ی فیبر کربن اشاره کرد. البته نباید در انتظار عرضه‌ی این محصول مفهومی به بازار باشیم، چراکه ویژن گرن توریزمو تنها یک خودروی مفهومی است. همگان در انتظار معرفی نسل بعدی سوپر خودروی بوگاتی هستند که کایرون (Chiron) نام خواهد داشت. شنیده‌ها حکایت از این دارد که قدرت موتور کایرون ۱٫۴۸۰ اسب بخار خواهد بود.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خودروهای روز دنیا  به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3qezGgoX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه