هوندا با یک ویدئوی رنگارنگ ساختLeo Burnett Melbourne برای تبلیغ CR-V سری II خود را از بقیه جدا میکند. به گزارشام بیای نیوز، همیش راثول کارگردان Goodoil Film این ویدئو را ساخته است. در این ویدئو ماجرای پدری را میبینیم که دو فرزند دارد و سوار یک هوندای CR-V سری II هستند. آنها در جستوجوی اسب اسباببازی شکسته دختر بچه به مزرعه رنگینکمان میروند.
جیسن ویلیامز مدیر خلاقیت آژانس، به خبرنگار ادویک میگوید: «ایده ویدئو از این بینش خلق شد که داشتن فرزند، ماجراجویی مخصوص خود را دارد و گاه مجبور میشوید برای ارضای تخیل کودکتان به شکار سیمرغ بروید.»
رنگ اسب مورد علاقه دختر صورتی است. وقتی سر اسب شکسته میشود دختر دلش میشکند و پدر تنها کار معقول را انجام میدهد. آنها را سوار هوندای خانواده میکند و وارد مزرعه رنگینکمان میشوند. به جایی میرسند که اسبها هر رنگی ممکن است داشته باشند.