شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
ایران بازار فروش اجناس اروپایی‌ نیست

تولید و صادرات را در نظر بگیرید

8 سال پیش ( 1394/6/18 )
 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری ایران و آلمان باید دو طرفه باشد، گفت: ایران را صرفا به دید یک بازار فروش اجناس نباید نگاه کرد، زیرا تولیدکنندگان و صادرکنندگان زیادی در آن فعال هستند که باید آنها را در نظر بگیرند. به گزارش ایسنا در اصفهان، عبدالوهاب سهل آبادی در نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری اصفهان و ایالت بادن- ورتنبرگ آلمان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: تعاملات خوبی برای همکاری به وجود آمده است اما ایران را نباید صرفا به دید بازار فروش اجناس نگاه کرد، زیرا تولیدکنندگان و صادرکنندگان زیادی در آن فعال هستند. وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه‌گذاری دو طرفه انجام شود، اظهار امیدواری کرد گفت‌وگوی بین هیات آلمانی با صنعتگران و تجار اصفهان نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان یادآور شد: ایران فعلی کشور 10 سال گذشته نیست، چراکه صنعتگران آن در سال‌های اخیر باوجود همه تحریم‌ها با سخت‌کوشی زیاد کار کردند تا تسلیم این شرایط نشوند. سهل آبادی ادامه داد: اصفهان صنعتی‌ترین استان کشور است و بزرگ‌ترین کارخانجات تولید فولاد و سیمان در آن فعال است. از سوی دیگر حدود 8هزار واحد صنعتی در 67 شهرک صنعتی مشغول کار هستند.

وی از فعالیت 600 واحد معدنی فلزی و سنگ در استان خبر داد و گفت: در بحث صنعت کشاورزی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و صنایع‌دستی زیادی نیز در اصفهان تولید می‌شود و ظرفیت گردشگری در آن نیز زیاد است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZWLsdqGr
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه