راههای عبور و مرور شهری اعم از خیابانها، کوچهها و اتوبانها همواره از عوامل مهم برای ارزیابی عملکرد شهرداریهاست، معمولا شهرداریها در مناطقی که فعالیتهای مناسبی دارند به آسفالت خیابانها و جدولکشی منظم و پاکیزگی منطقه رسیدگیهای لازم را میکنند. در این کلاف قصد نداریم به شهرداریها پیشنهاد آسفالت کردن خیابانها یا جدولکشی کوچهها را بدهیم، بلکه میخواهیم برای تولید آسفالت که یکی از نیازهای کشور است پیشنهاد سرمایهگذاری دهیم.
در واقع میزان پایین تولید آسفالت موجب شده که قیمت نسبی آن بالا باشد و از طرفی بهانههای کافی در دست شهرداریها برای آسفالت نکردن کوچه و خیابان و اتوبانها باشد.
در ادامه همین کلاف به صحبتهای صدیف بدری، شهردار اردبیل هم اشارهای میکنیم که در خبری عنوان کرده است روزانه با تولید 2 هزار تن آسفالت در سال جدید سعی خواهیم کرد تا معابر، کوچهها و مسیرهای ترددی مردم را به شکل استاندارد آسفالت کرده و رضایتمندی آنها را فراهم کنیم.
همچنین وی در استقبال از سرمایهگذاران بالقوه میگوید: با توجه به محدودیت اعتبار و درآمد بهشدت از بحث سرمایهگذاری استقبال میکنیم بهطوری که در حال حاضر 680 میلیارد ریال پروژه سرمایهگذاری بهصورت مشترک با همکاری شهرداری و سرمایهگذاران در حال اجراست که قطعا در این زمینه هدفگذاریهای مشخص و مناسب در سال جدید مدنظر و مورد توجه است. در مجموع استان اردبیل بهعنوان یکی از استانهایی که پتانسیلهای زیادی برای سرمایهگذاری دارد را برای توجه هرچه بیشتر در سرمایهگذاریها معرفی میکنیم به علاوه در این استان یا غالب استانهای کشور، تولید آسفالت یکی از مشاغل پردرآمد و کم دردسر به حساب میآید.