خانم بتانی کارلین با همراهی دوستش خانم تامی ریدل موفق شدند شرکتی را در زمینه مواد آرایشی و بهداشتی تاسیس کنند. آنها این شرکت را در سال 2010 راهاندازی کردند و آماده شدند برای اینکه صنعت زیبایی را با محصولاتی که پایه و اساسشان مواد طبیعی و گیاهی بود تکانی جدی بدهند. نام شرکت این دو بانو، Prtty Prdct است و دفترمرکزی آن در لسآنجلس قرار دارد.
طبیعی و بیعیب و نقص
ماموریت این دو بانو در این شرکت تولید محصولاتی 100درصد طبیعی و با کیفیت بسیار بالا است که مناسب حرفهایها، چندمنظوره و قابل تامین از نظر مالی باشد. در واقع شرکت تازه بهواسطه نیاز خانم کارلین بهعنوان یک چهرهپرداز بهوجود آمد. خانم کارلین هیچ محصولی را نمییافت که بدون عیب و نقص روی پوست مشتریان و چهرههای مشهور بنشیند و روبهروی دوربین بدرخشد. بنابراین فرمول خودش را با آنچه داشت ترکیب کرد و به نتیجه خوبی هم رسید.
یکی از مشتریانش بهنام تریسی اندرسون که مربی تناسب اندام است و در جستوجوی محصولی اینچنینی بود خانم کارلین را تشویق کرد تا محصولش را برای عموم مردم عرضه کند. خانم کارلین چند ماه بعد از عرضه محصولش به بازار در گفتوگویی با دیلیمیل گفته بود که نمیتواند بدون محصولش یعنی Prtty Peaushun زندگی کند و از تریسی به خاطر تشویقهایش تشکر کرده بود.
از خودتان چیزی به جا بگذارید
ریدل و بتانی معتقدند زنان از خود اثری بهجای میگذارند و سپس با سخاوتمندی دانش و تجربه خود را با دیگران به اشتراک میگذارند. آنها عاشق این خصلت زنان هستند که در بسیاری از کارآفرینان موفق مشترک است. به باور آنها زنان کارآفرین از یکدیگر حمایت میکنند و این حس هیجانانگیز و الهامبخش است.
کار کردن با تیمی که دارند باعث میشود تجربه زیادی بهدست آورند. آنها به هوش هیجانی زنان در کسبوکار اهمیت میدهند و نهتنها با گوشهایشان بلکه با قلب، ذهن و همه وجودشان میشنوند. این درک و شهود به آنها اجازه میدهد که پیشرو باشند، ایدههای نوآورانه خلق کنند، باقدرت ارتباط برقرار کنند و کمی بیشتر از معمول خطر کنند.
برای همه نژادها
محصول این شرکت مورد علاقه همه سنین، نژادها و جنسیتهاست. برای مشتریهای Prtty Peaushun داشتن زندگی سالم برای خودشان و البته داشتن سیاره خوب در اولویت است. محصولات این شرکت صد در صد بدون رایحه مصنوعی، بدون رنگ مصنوعی، بدون گلوتن، گیاهی، دارای تاییده از یک سازمان معتبر حمایت از حقوق حیوانات و یک نهاد شناختهشده طرفدار محیط زیست در آمریکا نیز هست. همین عوامل این شرکت بانوانه را نزد مشتریانش محبوبتر هم کرده است.
اگر قرار بود کسی باشد که در سال اول کارشان به این دو خانم توصیه یا نصیحتی کند، آنها دلشان میخواست بشنوند که ترس به دل خود راه ندهند، حتی اگر به ستوه آمده باشند.مهمترین ویژگی محصولات این شرکت فعال در حوزه زیبایی، طبیعی بودن است. بنابراین روشن است که بنیانگذاران این شرکت به پایداری توجه زیادی کردهاند. دلیل این توجه این است که برایشان مهم بود با زمین مهربان باشند و طوری روی زمین قدم بردارند که ردپایشان نماند.
آنها از ترکیبات کاملا طبیعی استفاده میکنند و اکثر مواد اولیهشان از همان کشور خودشان یعنی آمریکا تامین میشود. بسته محصول طوری طراحی شده که سبک و انعطافپذیر باشد تا برای حملونقل مشکل خاصی پیش نیاید و در محلهای دفن زباله هم جای زیادی اشغال نکنند. برای حملونقل از بستههای بازیافتی استفاده میشود و همه افراد چرخه تولید این محصول پایبند به یک استاندارد در پیروی از روشهای عادلانه هستند.
سختکوشی و قناعت؛ راز موفقیت
سختکوشی، ساعات زیاد کاری، نداشتن درآمدهای نجومی، اشکهای ریختهشده فراوان. اینها گوشهای از مدیریت این دو بانوی کارآفرین است. آنها شور و هیجان زیادی برای رشد دارند و از همکاری با هم لذت میبرند. آنها حتی گاهگاهی به هم هدیه میدهند و یکدیگر را تحسین میکنند. آنها از خود، محصول و شرکتشان دفاع میکنند و درباره پشتیبانی از همه افراد فوقالعاده زندگیشان یعنی افراد مشهور، چهرهپردازها، مشتریان، دوستان و خانوادههای خود چیزی کم نمیگذارند.
آنها پشتیبانی تمامی این گروهها در این راه را فراموش نمیکنند. آنها معتقدند که هر روز درس تازهای میآموزند و برایشان فرقی ندارد که درس موفقیت باشد یا شکست. آنها از هر دو آموزههایی برای خود برمیدارند. آنها به حس خود اعتماد میکنند و برای اینکه بدانند از چه قوانینی باید پیروی کنند یا کدامها را باید رها کنند، به حسشان اطمینان میکنند.