جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

برنامه بلندپروازانه شرکت گوگل برای تجهیز ایالات متحده آمریکا به اینترنت فوق سریع به دلیل بروز مشکلات و موانع و همچنین کناره گیری یکی از مدیران ارشد این پروژه با مشکلات جدی روبه رو شده و در نهایت مدیران گوگل تصمیم گرفتند تا پروژه را متوقف کنند. در این راستا کریگ بارات، مدیر Google Access از مقام خود کناره گیری کرده و به همین دلیل و با استناد به بیانیه رسمی این شرکت، برنامه انتقال اینترنت فوق سریع گوگل به هشت شهر در آمریکا فعلا متوقف شده است. شرکت Google Access که زیرمجموعه شرکت Alphabet محسوب می شود قصد دارد 9درصد از نیروی کار خود را اخراج کند که این موضوع به معنای خروج 100 تا 200 کارمند از Google Access است.

تحلیلگران و فعالان حوزه فناوری اطلاعات معتقدند که اقدام اخیر Alphabet در اخراج کارمندان شرکت Google Access به معنای شکست قابل توجه این شرکت در رابطه با تحقق پروژه تجهیز آمریکا به اینترنت فوق سریع است. همچنین این کارشناسان اظهار داشتند که توقف پروژه اینترنت فوق سریع نشان می دهد که شرکت های زیرمجموعه Alphabet به هیچ عنوان از شرایط مناسبی برخوردار نیستند. این افراد خروج مدیر اجرایی شرکت Nest و همچنین مشکلات موجود در پروژه ساخت پهپاد توسط گوگل را نیز در همین راستا ارزیابی می کنند.

شایان توجه است که تغییرات اخیر تعهد شرکتAlphabet در زمینه کنترل و توقف پروژه های زیان ده را در آستانه انتشار گزارش مالی سه ماهه آن زیر سوال می برد. با این حال لری پیج، مدیر اجرایی این شرکت که مالکیت موتور جست وجوی اینترنتی گوگل را نیز در اختیار دارد، می گوید که شرکت متبوعش به هیچ عنوان قصد ندارد از بازار ارائه خدمات اینترنتی خارج شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xek8tnDG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه