شرکت توتال Total دارای پمپبنزینهای بسیاری در ترکیه است، ولی رانندگان این کشور به برند پمپ بنزین وفادار نیستند و در صورت نیاز بدون توجه به برند محل سوختگیری به نزدیکترین پمپ بنزین مراجعه میکنند. توتال نیز طی یک بررسی متوجه شد که اصلا برند پمپ بنزین مورد توجه نیست و خیلی از مراجعان از آن مطلع نیستند. برای همین تصمیم گرفت با یک کمپین ساده و سریع، آگاهی رانندگان را از وجود جایگاههای سوخت برند توتال در نزدیکی خود آگاه سازد و بهطریقی تمایزی نسبت به رقبای خود ایجاد کند.
بدین ترتیب در مرحله اول با مشارکت ۳۰ فروشگاه مختلف مانند بقالیها، شیرینیفروشیها، نانواییها و برخی دکههای کوچک و بزرگ و تغییر تابلوی signboard فروشگاههای منتخب، کمپین توتال برگزار شد. به گزارش آیمارکتور، در این کمپین در کنار تابلوهای فروشگاه نام و نشان برند توتال قرار گرفته شده و در زیر آن فاصله جایگاه سوخت و برخی خدمات مانند مکانیکی، کارواش و… نیز ذکر شده است. (مانند: فاصله تا جایگاه سوخت توتال ۳۰۰ متر) شرکت توتال عملیات تغییر ۲۷ تابلو را در یک شب انجام داد و در نتیجه ۱۰ درصد به مشتریان و مراجعهکنندگان جایگاههای سوخت توتال اضافه شد.