سه شنبه, ۶ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 27 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

وزیر صنعت گفت: ایران و آلمان توافق کردند با سرمایه‌گذاری‌های مشترک، همکاری‌های علمی و پژوهشی و تلاش برای توسعه بازارها در داخل و خارج همکاری‌های پایدار داشته باشند. به گزارش تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده بعد از جلسه مشترک با گرهارد شرودر و هیأت اقتصادی آلمانی در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکید دو طرف بر توسعه همکاری‌های اقتصادی و صنعتی براساس شرایط جدید سیاسی شکل گرفته در عرصه بین‌الملل افزود: با طرف آلمانی توافق کردیم که با سرمایه‌گذاری‌های مشترک علمی و پژوهشی و تلاش برای توسعه بازارها در داخل و خارج همکاری‌های پایدار داشته باشیم.

وی افزود: مناسبات فرهنگی ایران و آلمان علاوه بر اینکه می‌تواند به توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری بینجامد منشایی برای همکاری‌های گسترده‌تر در آینده خواهد بود. وزیر صنعت با بیان اینکه بخش اعظمی از صنایع ما به‌صورت تاریخی بر پایه فناوری‌های آلمانی شکل گرفته است، افزود: در آینده هم می‌توانیم بر این اساس البته با سیاست جدید و مورد توافق دو طرف به این کار ادامه دهیم. گرهارد شرودر، صدراعظم پیشین آلمان گفت: به محض برداشته شدن تحریم‌ها می‌توانیم آینده خوبی برای همکاری‌ها داشته باشیم.

وی گفت: شرکت‌های آلمانی بسیار علاقه‌مند هستند هم برای تجارت و به دست آوردن بازار ایران و هم برای سرمایه‌گذاری در این کشور به ایران بیایند. این سرمایه‌گذاری‌ها برای اشتغال‌زایی جوانان تحصیلکرده ایرانی فرصت بسیار خوبی را فراهم خواهد کرد. وی طرح‌های زیربنایی، تولید کالا و خودروسازی را از جمله حوزه‌هایی دانست که می‌توان سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LMB6b5jw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتو
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه