جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تهدیدی به نام آمازون

9 سال پیش ( 1393/10/17 )
 

به گزارش گاردین، سایت « آمازون» در آستانه 20‌سالگی با چالشی جدی در حوزه کتاب مواجه شده است. سایتی که با آمدنش تلاش کرد ناشران را از حلقه اقتصادی نویسنده، کتاب و خریدار حذف کند اکنون جماعت متحد و منسجم نویسندگان و ناشران مطرح دنیا را در مقابل خود می‌بیند. 

Amazon.com، شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است که در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس، در شهر سیاتل ایالت واشنگتن تاسیس شد. این شرکت فعالیت جدی خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب آغاز و سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست دوم از طریق اینترنت کرد. با این حال فعالیت جدی سایت آمازون که امروزه بیشترین درصد فروش را در بین سایر فروشگاه‌های اینترنتی دارد متمرکز بر فروش آنلاین کتاب‌ها ست. 

از ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی کتاب آمازون، امکان ورق زدن و مطالعه نسخه الکترونیکی اغلب کتاب‌هایی است که در این وب‌سایت برای فروش گذاشته شده است. آمازون با کمک تکنولوژی‌های نوین چاپ و تولید کتاب، اقدام به ارائه کتاب‌هایی براساس سیستم چاپ بنا بر تقاضا کرده است که در این روش به‌جای چاپ و انبار کتاب در تعداد وسیع، تنها با نگهداری فایل الکترونیکی کتاب‌ها، پس از سفارش مشتری، با چاپ و تولید یک یا چند نسخه از کتاب، آن را به آدرس مشتری ارسال می‌کند. 

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M4XjfHSI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه