جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

درآمد وب سایت فیس بوک در سال های اخیر همواره وضعیت مناسبی داشته و مدیران و سهامداران این شبکه اجتماعی از تلاش های صورت گرفته برای افزایش تعداد کاربران و در پی آن افزایش میزان درآمد حاصل از پخش آگهی های تجاری رضایت داشته اند. با این حال فیس بوک در زمینه کسب درآمد از پرداخت ها و هزینه ها ناتوان بوده و در تلاش است تا این نقیصه را جبران کند.

این تلاش ها در حالی صورت می گیرد که مدیران فیس بوک در گزارش مالی سال گذشته این شرکت اعلام کردند که ایراداتی در بخش هزینه و پرداخت وجود دارد و سرمایه گذاران نباید انتظار برطرف شدن مشکلات این بخش را داشته باشند. 

در این میان برخی کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و خاصه شبکه های اجتماعی بر این باورند که درآمد اصلی فیس بوک از بخش پرداخت و هزینه، به واسطه استفاده کاربران از بازی های این شبکه اجتماعی روی لپ تاپ یا کامپیوترهای شخصی شان است و به دلیل آنکه امروزه بسیاری از مردم از طریق گوشی های هوشمند خود وارد حساب کاربری فیس بوک خود می شوند، امکان انجام بازی های آنلاین را ندارند. این موضوع در نهایت منجر به کاهش شدید درآمدهای فیس بوک از بخش پرداخت های درون برنامه ای بازی های آنلاین خود شده است.

گفتنی است اگرچه کاهش درآمد فیس بوک از محل بازی های آنلاین خود به صورت پی در پی نبوده، اما از سه ماهه سوم سال 2014 میلادی تاکنون به میزان 23درصد کاهش یافته است. این در حالی است که در سال 2011 فیس بوک 12درصد از کل درآمد خود را مدیون پرداخت های درون برنامه ای کاربران بازی های آنلاین این شبکه اجتماعی است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4qfCJ8dz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه