یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
صرفه

تفریحات فرهنگی کم‌هزینه

8 سال پیش ( 1394/8/14 )
 

نیازهای روحی را نادیده نگیرید. از هر فرصتی برای کمی تفریح کردن استفاده کنید. به‌ویژه تفریحاتی که می‌تواند به مدیریت هزینه‌های زندگی شما هم کمک کند. زیرا هزینه‌های مربوط به تفریحات کم نیستند. به‌ویژه وقتی به فکر تامین نیازهای اولیه‌ای مانند آب و غذا باشید، اما به هر حال نیازهای روحی هم نباید نادیده گرفته شوند. بنابراین تفریحات هرچند اندک را همیشه در برنامه زندگی خود داشته باشید. آخر هفته‌ها و بعد از روزهای کسل‌کننده کاری زمان مناسبی برای تفریح با دوستان یا   اعضای خانواده است.
سینما می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. تماشای یک فیلم روی پرده سینما و تنقلاتی که در این میان حیف و میل می‌شود، طراوت و تازگی روحی شما را در پی دارد و می‌تواند انرژی مثبت زیادی در شما ذخیره کند تا هفته کاری بعدی خود را با شادی آغاز کنید. بلیت اغلب سینماها تا پنج‌ هزار و 500 تومان است. اگر قرار باشد با خانواده چهار نفری خود به سینما بروید، تنها برای پول بلیت باید 22 هزار تومان هزینه کنید که خیلی خوشایند به نظر نمی‌رسد، اما برای اینکه هزینه‌های خود را مدیریت کرده باشید و از طرفی تفریح شما هم لنگ نمانده باشد، سری به سینماهایی بزنید که همیشه بلیت نیم‌بها دارند. همه سینماها روزهای سه‌شنبه بلیت نیم‌بها دارند، اما بعضی سینماها مانند فردوسی و سپیده، همه روزها نیم‌بها هستند و معمولا فیلم‌های خوبی روی پرده دارند.

recreation46

در این صورت هزینه‌های خود را نصف کرده‌اید و می‌توانید با فراغ بال هفته دیگری را هم به سینما اختصاص دهید.  فرهنگسراها هم معمولا برنامه‌های مفرحی چون پخش فیلم یا برگزاری آیین‌ها همراه با موسیقی در برنامه خود دارند که ورود برای عموم هم آزاد است. به سایت فرهنگسراهای نزدیک به محل سکونت خود سری بزنید و لیست برنامه‌های آینده آنها را یاداشت کنید. موسسه‌های فرهنگی هم گزینه‌های خوبی هستند که معمولا با گرفتن شماره موبایل شما، برنامه‌های خود را به شما پیامک می‌کنند و هزینه‌‌ای هم بابت ورودتان نمی‌گیرند. مراکز شهرکتاب نیز با برگزاری جلسات شعر و نقد فیلم و غیره برنامه‌های خوبی اجرا می‌کنند و می‌توانید به‌عنوان یک فرصت بی‌هزینه به آنها نگاه کنید.  برگزاری نمایشگاه‌های آیینی و حضور ایلات و عشایر در این مکان‌ها همیشه گزینه ایده‌آلی برای تفریح بی‌هزینه است. از طرفی می‌توانید با حضور در این نمایشگاه‌ها با فرهنگ مردم مختلف از نزدیک آشنا شوید که تاثیر زیادی هم در بالا رفتن اطلاعات عمومی شما دارد.

برچسب ها : گزارش بازار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5auSswoP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه