جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

طبق آخرین اطلاعیه هواشناسی هرمزگان، به علت ورود سامانه ناپایدار جوی به هرمزگان طی روزهای گذشته، تردد تمامی شناورهای مسافری از طریق بنادری همچون شهید حقانی، شهید ذاکری قشم، هرمز و بندر لنگه از شامگاه پنج‌شنبه پانزدهم آبان‌ماه جاری تاکنون متوقف شده و این محدودیت تا مساعد شدن هوا طی 24 ساعت آینده ادامه دارد. سرعت باد در مسیرهای دریایی بین بندرعباس، جزایر قشم و هرمز برای روز شنبه هفدهم آبان‌ماه 12تا 26 نات پیش‌بینی شده است که شدت وزش باد حداکثر به 30 نات نیز خواهد رسید.

همچنین ارتفاع موج نیز بین 1/5 تا 2 متر (3 تا 6 پا) و در برخی اوقات کاهش قدرت دید بین 2 تا 5 کیلومتر پیش‌بینی شده است؛ این شرایط باعث شده امکان انجام سفر ایمن دریایی در این مسیرها وجود نداشته باشد. بر همین اساس، طبق تدابیر اندیشیده‌شده از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای خدمات‌دهی به مسافران دریایی در شرایط ضرروی، تردد خودرو و مسافر در مرکز استان صرفا در مسیر پهل به لافت و بالعکس با لندینگ کرافت (به‌صورت شبانه‌روزی) صورت می‌گیرد و به مردم توصیه می‌شود به‌هیچ‌وجه از شناورهای غیراستاندارد و غیرمجاز برای انجام سفر دریایی استفاده نکنند.

مسیرهای دریایی غیرمجاز شناسایی‌شده در ساحل بندرعباس شامل مبادی شش‌گانه جنب اسکله صیادی پشت شهر، ساحل سورو، ساحل پشت هتل هما، ساحل محله نخل ناخدا و جنب بندر شهید حقانی به مقصد قشم، درگهان و لنگرگاه کشتی‌ها در خلیج فارس است که در خصوص عواقب ناگوار تردد از طریق شناورهای غیر‌استاندارد در این مسیرها، پیش از این بارها از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WxdRu9j8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه