پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در صورتی کمک‌های سازمانی به هنرهای نمایشی مفید خواهد بود که با برنامه‌ای مدون، در طول یک سال در یک فرهنگسرای مشخص که قابلیت اجرای تئاتر را داشته باشد، فرصت اجرای عمومی به هنرمندان داده شود. 

در بسیاری از رویدادهای مربوط به هنرهای نمایشی من داور بخشی بوده‌ام و به نظرم در این رویدادها کارهای خوبی به اجرا درمی‌آید. در تهران سمت و سوی مدیریت فرهنگی و هنری شهر، ارتقای فرهنگ شهر‌نشینی و موضوعات مربوط به آن است؛ موضوعات مختلفی از قبیل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در دل این اهداف جای دارد.

تزریق شادی و نشاط به ساکنان پایتخت نیز از دیگر اهداف مهم این سازمان است. همین جو وقتی ایجاد شود بسیاری از معضلات و صدمه‌هایی که بعضا بر اثر نا‌آگاهی از جنبه‌های مختلف از جمله اقتصادی و هزینه به خانوار متحمل می‌شود، از بین خواهد رفت. 

حرکت در این مسیر ارزشمند است. همین که جمع‌های فرهنگی مختلفی ایجاد شود جای خوشحالی دارد. وقتی رزومه گروه‌های مختلف نمایشی را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم اکثر افراد بچه‌های تحصیلکرده‌اند که در محله‌ها، فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ به فعالیت مشغول هستند. 

در‌عین‌حال که حضور در سطح جامعه را مفید می‌دانم، به‌عنوان یک عضو کوچک از خانواده تئاتر فکر می‌کنم این گروه‌ها باید سمت‌و‌سوی حرفه‌ای‌گری به خود بگیرند. یعنی در یک حرکت سطحی باقی نمانند. 

فعالیت گروه‌ها در این سطح می‌تواند فرصتی باشد برای سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی در تئاتر. اگر این حرکت قوی‌تر انجام شود و در مسیر خود استمرار داشته باشد، بخش‌خصوصی نیز علاقه‌مند می‌شود که در یک فضای مستمر و مداوم از تئاتر حمایت کند. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/O6Qcdx9J
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه