جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (378)

تشخیص فروشنده‌های حرفه‌ای

8 سال پیش ( 1394/10/27 )
 

پرسش: مدیر کسب وکاری در حوزه فروش شال و روسری هستم. چند وقتی است که رقبای زیادی وارد حوزه بازار کسب وکارم شده‌اند و این موضوع شرایط فروش را سخت کرده‌ است. در این باره مشاور بازاریابی کسب وکارم پیشنهاد استخدام فروشندگان خبره‌ای را داده است. این مشاور می‌گوید فروشندگان خبره و حرفه‌ای می‌توانند به جذب مشتریان بازار کمک کنند. در این باره راهنمایی بفرمایید که برای استخدام چنین فروشندگانی چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرم؟

پاسخ کارشناس: استخدام فروشنده برای کسب‌و‌کارهایی که افزایش و کاهش فروش‌شان به فروشندگان و نوع برخوردها آنها بستگی دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چنین کسب وکارهای برای استخدام فروشنده باید روند تخصصی را طی کنند تا بتوانند، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

در این باره کسب‌وکارها اکثر از شیوه سوال و جواب استفاده و سعی می‌کنند که از فروشندگان روزمه بخواهند و اگر فروشندگان از خود سابقه خوبی ارائه دهند، فورا به استخدام آنها اقدام می‌کنند اما شیوه سوال و جواب شاید همیشه نیز مفید نباشد و کسب وکارها در این باره بهتر است سراغ روش‌های عملی‌تر بروند.

گاهی اگر فروشنده در شرایط فروش محصول قرار بگیرد، شاید بتوان عملکردش را بهتر سنجید. در این باره اگر کسب وکاری حین استخدام از فروشنده بخواهد که بخشی از محصولات را به‌فروش رسانده و نتیجه را اعلام کند، بهتر می‌تواند درباره آن قضاوت کند. کسب‌وکار در این مرحله بهتر است بخشی از سود محصول را به فروشنده بدهد تا او انگیزه بیشتری برای تلاش پیدا کند.

اگر فروشنده در مورد محصولاتی که فروش آنها سخت‌تر است یا به نوعی مدتی‌است در فروشگاه باقی مانده مورد ارزیابی قرار بگیرد، بهتر است. کسب‌وکار در این مرحله می‌تواند به فروشنده اجازه اجرای هر تکنیکی را بدهد تا براساس آن ارزیابی دقیق‌تری داشته باشد. با این توصیفات کسب‌وکارها نباید به شیوه‌های سنتی بسنده کنند و بهتر است برای استخدام از خود خلاقیت بیشتری نشان دهند. خلاقیتی که فقط مختص آنها باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2m9tYgvq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه