دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیر یك شركت ایتالیایی:

تحریم بیمه ساچه ایتالیا در صنایع پتروشیمی ایران لغو شد

8 سال پیش ( 1395/1/28 )
 

مدیر یك شركت ایتالیایی از لغو تحریم بیمه‌ای شركت ساچه ایتالیا در بخش صنعت پتروشیمی ایران و صنایع تكمیلی آن به دنبال سفر هفته گذشته نخست‌وزیر ایتالیا به تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا، كورادو مونتا مدیر فروش فنی شركت ایكما ایتالیا در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه ایران پلاست، گفت: این شركت از سال 2008 در ایران حاضر شده و همه ساله در نمایشگاه ایران پلاست حضور پیدا كرده است.

وی افزود: صادرات این شركت به ایران حدود 10 درصد مجموع گردش مالی آن است و سال گذشته پروژه بزرگی با یكی از شركت‌های ایرانی امضا شده كه سهم بازار ایران از گردش مالی ایكما را به 40درصد افزایش داد.

مونتا در خصوص توسعه روابط تجاری با ایران در شرایط پساتحریم اضافه كرد: روابط بیمه‌ای شركت ایتالیایی ساچه (SACE) با فعالان صنعت پتروشیمی، صنایع تكمیلی پتروشیمی، پلاستیك و ماشین‌سازان ایرانی صورت گرفته و به منظور توسعه روابط مالی با ایران، این شركت تاسیس شده و قرار است مشتری‌های ایرانی را برای خرید شرایطی محصولات ایتالیایی پشتیبانی كند.

وی تصریح كرد: سفر هفته گذشته نخست‌وزیر ایتالیا به ایران موجب شد تا موضوع مزبور مطرح و قرارداد مالی این شركت با طرف ایرانی تنظیم شود.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از 25 تا 29 فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده وساعات بازدید آن 10 صبح تا 18 بعدازظهر است. نمایندگانی از بخش خصوصی ایتالیا و نمایندگانی از بخش دولتی و تعدادی از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی ایران روز چهارشنبه (25 فروردین) با حضور متئو رنتزی نخست‌وزیر ایتالیا و محمد رضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن وتجارت كشورمان، 12 موافقت‌نامه همكاری در بخش‌های مختلف انرژی، فولاد، مخابرات و هوانوردی، فرودگاهی و پزشكی امضا كردند. 

علاوه براین روز سه‌شنبه در نخستین روز اقامت نخست‌وزیر ایتالیا در تهران، هفت سند همكاری در زمینه‌های مختلف از جمله همكاری در زمینه گردشگری و فعالیت‌های فرهنگی، تفاهم‌نامه همكاری صنعتی بین وزارت نیرو ایران و وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا و همچنین چارچوب همكاری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و راه‌آهن دولتی ایتالیا امضا شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NSgOGQyE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه