دوشنبه, ۲۸ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Mon, 18 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر یك آژانس بازاریابی در دنیا باشد كه توانسته تبلیغات را از منطقه امن خود بیرون كشیده و به قلمروی باشكوه تجربه‌ای جدید هدایت كند، آن آژانس Hot Cow با چالش Triple Black خود برای کفش‌های Foot Locker  است.

 این آژانس و این كمپین، فراتر از انتظار ما گام برداشته و ما را علاقه‌مند به توسعه و الگوبرداری از آن كرده‌ است. 

كمپین

برای تبلیغ و تقدیر از مجموعه كفش‌های خاص Foot Locker  به اسم Triple Black در تعداد محدود، Hot Cow  با مشاركت Foot Locker یكسری تبلیغات تجربی جدی را انجام می‌دهد. ایده این كار از خود كفش‌های كتانی گرفته شده (در حال حاضر شش جفت كفش نایك و آدیداس با طراحی‌های مختلف در این كلكسیون وجود دارد كه همگی كاملا سیاه هستند) و فقط 9 روز عملیات راه‌اندازی و اجرای چالش Triple Black زمان برده است. یك جفت شركت‌كننده مشتاق و علاقه‌مند، برای كسب افتخار برنده شدن یك جفت كفش مجانی از این كلكسیون در تعداد محدود، به تاریكی یك انبار پر پیچ و خم اعتماد كرده و بنا به گفته مدیران كمپین باید با عبور از موانع متعدد، كفش‌ها را پیدا کنند و دوباره از آن جا خارج شوند. 

چرا این كمپین تحسین‌برانگیز است

چیز‌های زیادی درباره این كمپین وجود دارد كه ما كاملا عاشق آنها هستیم و حداقل شامل رویكرد منحصر به فرد انتخابی Hot Cow و

 Foot Locker  برای ارائه این كفش‌ها به سرتاسر جهان می‌شود. سابقه تبلیغ كفش در دنیا طولانی است، اما حالا این کفش‌ها به شیوه‌ای جدید و نسبتا منحصر به فرد معرفی می‌شوند. 

یقینا یكی از بزرگ‌ترین دلایل موفقیت كمپین Triple Black غیر‌عادی بودن آن است اما این جنبه غیر‌عادی بودن هنوز ارتباطی محتاطانه با تم‌های كمپین دارد. رنگ مشكی آشكارا الگویی تكرار شونده در سرتاسر آن بوده و سبك معرفی كمپین در انبار، آن را بسیار موثر می‌كند. به علاوه، این چالش كه شركت‌كنندگان باید به منظور دریافت كفش‌های مجانی از انبار عبور كنند، روی مخاطبان تماشاچی آن در خانه تاثیر می‌گذارد. پیام این است كه چنین كفشی ارزش گذر از یك جای وحشتناك و بزرگ فقط برای تصاحب آن را دارد. 

بازاریابی همه‌جانبه

چیزی كه چالش Triple Black به تصویر می‌كشد، برای افراد ناآشنا با این نوع بازاریابی چریكی، یك نوع بازاریابی همه‌جانبه است. دیگر برند‌ها در گذشته این كار را با استفاده از نمایشگر‌های واقعیت مجازی انجام داده‌اند اما در این مورد كمپین  Foot Locker می‌تواند شرایط را برای زندگی واقعی شركت‌كنندگان به وجود بیاورد. در حالی كه چالش Triple Black  یك تجربه كاملا همه جانبه همراه با احساسات زیادی مثل ترس و موفقیت به شمار می‌رود، تاثیری مشخص روی سطح علاقه‌مندی مشتریان، شامل شركت‌كنندگان و تماشاگران، می‌گذارد. با جذب 5/1میلیون نفر بیننده در یوتیوب، استفاده از این روش موفقیت زیادی را برای كمپین فوق در پی داشته و در جایی به این كامیابی دست یافته كه تجربه مهیج چالش Triple Black و تجربه خرید كفش‌ها توسط مشتری هر دو شبیه به هم هستند. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/gkZiPK1e
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه