آیا میدانستید تبلیغات مكانمحور نوعی از سرویسهای ارزش افزوده به حساب میآید كه مورد توجه اپراتورهای ایران قرار گرفته است؟
تبلیغات مكانمحور (location- Based Advertisements) اشاره به اطلاعات تحت كنترل بازاریابی دارد كه بهطور خاص مربوط به مكانی است كه كاربران در آن دسترسی به رسانه ارتباطی دارند. فرصت بهرهمندی از LBA برای بازاریابان بهشدت در سالهای اخیر در حال افزایش است.
در اروپا بسیاری از انواع آن استفاده میشود و در امریكا از فناوریهای RFID، GPS و حتی Bluetooth بدینمنظور بهره میگیرند. در صورت داشتن كمترین امكانات مكانیابی، كاربران خود میتوانند اطلاعات مكانی را كه در آن قرار دارند وارد کنند و از این نوع تبلیغات كه برمبنای مكان آنها سفارشی شدهاند، بهرهمند شوند.