پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌ و‌کار (490)

تبلیغات تلویزیونی

8 سال پیش ( 1395/4/14 )
 

تبلیغات تلویزیونی با بودجه محدود

پرسش: مدیریت یک آژانس تبلیغاتی را بر عهده دارم. یکی از مشتریانم اصرار زیادی به استفاده از تبلیغات تلویزیونی دارد اما بودجه‌اش محدود است و امکان تولید کار باکیفیت با این بودجه فراهم نیست؛ در این شرایط چه توصیه‌ای برای ما دارید؟

بخش مرتبط: مطالب روز کاربردی درباره تبلیغات

پاسخ کارشناس: معمولا مشتریان گمان می‌کنند تبلیغات تلویزیونی بیشتر از سایر تبلیغات اثربخشی دارد اما اینطور نیست و هر رسانه‌ای نقاط ضعف و قوت خود را دارد. برای تشخیص اینکه چه رسانه‌ای برای تبلیغات مناسب‌تر است باید از تجربیات دیگران استفاده کنید.

ابتدا شما باید هزینه انتقال پیام به هر مخاطب را محاسبه کنید. لازم است قبل از اینکه وارد عرصه تبلیغات تلویزیونی شوید به چند نکته توجه داشته باشید. ابتدا باید گروه هدف را مشخص کنید و بدانید که این تبلیغات برای چه مخاطبانی طراحی می‌شود.

در گام دوم سفارش‌دهنده آگهی باید یک بودجه مناسب که براساس مطالعه و کارشناسی انتخاب شده برای آگهی خود مشخص کند و به این توجه داشته باشد که تبلیغات تلویزیونی همانقدر که اثرگذارتر هستند دارای هزینه بالاتری نیز هستند.

بنابراین هزینه آگهی براساس تأثیرپذیری و نفوذ شبکه و مخاطبانی که هدف قرار می‌گیرند متفاوت خواهد بود.

در گام سوم باید تبلیغات را در مقیاس کوچک با هزینه کم محک بزنید. شما می‌توانید پیشنهادهای فروش را طوری تنظیم کنید که با سلیقه گروهی از مخاطبان سازگارتر باشد و بیشترین نتیجه را بدهد و در نهایت می‌توانید تکنیک‌های مختلفی را برای جلب توجه مخاطبان به کار ببرید تا به ماندگاری اثر کمک کند. به‌عنوان مثال از نثر زیبا و روان یا نور، حرکت و خطوط زیبا استفاده کنید تا آگهی شما اثر‌گذاری و ماندگاری بیشتری را در ذهن مخاطبان داشته باشد.

بخش مرتبط: مطالب روز کاربردی درباره تبلیغات

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/riwSGM4g
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه