یك كمپین تبلیغاتی دو مرحلهای در متروها در سرتاسر جهان با ارائه پیشنهاد «یك بچه را بگریانید» (MakeAChildCry#)، قلب بینندگان را جریحهدار میكند. این اقدام با هدف جمعآوری بودجه برای واكسیناسیون بچههای كشورهای جهان سوم، در آلمان، آرژانتین، كانادا، اسپانیا، یونان، هلند، پرتغال، سوییس و انگلستان از سوی پزشكان صورت میگیرد.
به گزارشامبیای نیوز، آژانس تبلیغاتی DDB پاریس مسئول برگزاری این كمپین است كه تصاویر كلوزآپ از بچههای گریان را نشان میدهد. این حركت احتمالا به منظور ایجاد همهمهای قابل توجه میان مسافران متروانجام میشود. مرحله دوم كمپین فوق شامل پخش یكسری آگهی تبلیغاتی و به تصویر كشیدن همان بچهها در حال دریافت واكسن حیاتی میشود.