شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ب ام و X3، ایده آل و فول آپشن

8 سال پیش ( 1395/1/4 )
 

مجله تخت گاز:  X3 را می‌توان پرفروش ترین و محبوب ترین شاسی بلند ب ام و در ایران خطاب کرد.خودرویی با ظاهر جمع و جور و جذلب که برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ و با کد اتاق E83 معرفی شد.طراحی ظاهر X3 متشکل از خطوط شکسته است و خبری از خطوط منحنی در طراحی آن نیست. طراحی چراغ‌های جلو و عقب هماهنگی مناسبی با یکدیگر دارند و مواردی مانند قسمت همرنگ بدنه روی سپر جلو و جای مناسب مه‌شکن‌ها، ظاهر خودرو را از سادگی دور کرده‌اند. البته مواردی هم‌چون قطعات سیاه پلاستیکی روی سپرها و دور گلگیرها چندان جالب نیست. البته کیفیت این قطعات کاملا مطلوب است.

با قدم گذاشتن به داخل کابین، کمی ‌ناامید خواهید شد. طراحی کابین بسیار ساده است و درخور یک ب‌ام‌و اسپرت نیست. کیفیت متریال کابین نیز آنچنان که از یک ب‌ام‌و انتظار می‌رود بالا نیست. اما فضای کابین و صندلی‌ها کاملا مناسب است و تنظیم صندلی‌های جلو به صورت برقی انجام می‌شود.تکان‌های زیاد داخل کابین با توجه به کمک فنرهای اسپرت اجتناب ناپذیر است و سرو صداهایی نیز از ردیف عقب شنیده می‌شود.

اما فرمان‌پذیری و هندلینگ X3 علی‌رغم ارتفاع زیاد از سطح زمین، هم‌چون یک ب‌ام‌و اسپرت خوب و دلچسب است. عملکرد جعبه‌دنده نیز دقیق است و در حالت دستی اگر فراموش کنید معکوس دهید، خود جعبه دنده به صورت اتوماتیک این کار را می‌کند. عملکرد موتو معمولی است. X3 در دو مدل 25i و 30i در ایران حضور دارد .

نمونه 30i به عنوان قوی ترین نمونه از یک موتور ۶سیلندر خطی به حجم ۳لیتر و قدرت ۲۷۲ اسب بخار بهره می‌برد. این دو دیفرانسیل جمع و جور نیازهای رانندگی اسپرتی شهری را تا حدی پاسخ می‌دهد و واکنش پیشرانه به پدال گاز مناسب است. شیب‌های نسبی و تپه‌های معمولی را به خوبی بالا می‌رود، اما از آن نمی‌توان انتظار قابلیت آفرود داشت. چون این یک کراس اوور جمع و جور است که برای مسیرهای شهری طراحی شده است.

رقبای داخلی و خارجی

 Benz GLK

 Renault Koleos

 Toyota Rav4

 پیشنهاد نهایی

ب ام و X3 هنوز هم زیباست. قیمت آن در محدوده قیمت انواع هیوندای توسان،‌اسپرتیج و ‌میتسوبیشی ASX است، اما این کراس اوور آلمانی یک سر وگردن نسبت به این رقبای تازه کار بالاتر قرار می‌گیرد و ارزش خرید دارد. خصوصا این‌که از بازار خرید و فروش نسبتا مناسبی هم برخوردار است. البته هنگام خرید حواستان را به سلامت گیرباکس و نداشتن خطاهای گوناگون فنی کاملا جمع کنید.

شما می توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت خودروهای بی ام و به سرویس قیمت روز فرصت امروز مراجعه کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/h4fS19TA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه