رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به افزایش تماسها هنگام بروز مشکل در سطح شهر گفت: آمارها نشان میدهد که سطح تماس مردم با دو سامانه 137 و 1888 مطلوب است و مردم به خوبی این دو سامانه را میشناسند. در حال حاضر، از شروع به کار سامانه 137 تاکنون نزدیک به 20میلیون تماس با این سامانه گرفته شده که حدود 11میلیون و 55 هزار پیام به ثبت رسیده است.
مصطفی فیضی، در گفتوگو با ایسنا حملونقل و ترافیک، خدمات شهری و مسائل فنی - عمرانی را سه مورد از مهمترین دغدغههای شهروندان تهرانی در تماسهای خود با سامانه 1888 در هشت ماهه نخست سال جاری عنوان کرد و افزود: در سال جاری41 درصد از تماسهای شهروندان پایتخت به موضوعات حملونقل و ترافیک مربوط بود که این میزان نسبت به سال گذشته، 10 درصد افزایش داشته است. ضمن اینکه از مجموع پیامهای دریافتی از شهروندان، 88 درصد در قالب انتقاد و شکایت و 22 درصد در قالب تقدیر و تشکر از سامانه 1888 بوده است.
رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران همچنین بیشترین مشکلات شهروندان تهرانی در هشتماهه نخست سال جاری در تماس با سامانه 137 را رفع سد معبر دستفروشان با 42 هزار و 280 پیام دانست و گفت: جمعآوری خاک و نخاله با 31 هزار و 897 پیام و نظافت معابر با 31 هزار و 321 پیام در رتبه دوم و سوم درخواستهای شهروندان تهرانی است.