چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین سرگرمی های اندرویدی

7 سال پیش ( 1395/10/13 )
 

این روز ها بازی های موبایلی بسیار پرطرفدار شده اند و براساس آمار ها این بازی ها توانسته اند از کنسول ها محبوب تر شوند و کاربران شب وروز سرگرم آنها باشند. 

با توجه به اینکه تعداد کاربران اندروید بیش از سایر سیستم عامل های تلفن همراه هستند امروز تصمیم گرفتیم گلچینی از بهترین بازی های اندرویدی را معرفی کنیم.

Real Moto

یک بازی مسابقه ای و موتور سواری برای گوشی های اندرویدی که توسط شرکت بازیسازی Dreamplay Games ساخته شده است و توانسته امتیاز ۴.۲ از ۵ را در گوگل پلی به دست آورد.

این بازی تا به این لحظه بیش از هزاران بار از گوگل پلی دانلود شده است. بازی Real Moto یکی از برترین و جذاب ترین بازی های اندروید در سبک بازی های موتورسواری است که دارای گرافیک بسیار عالی و اچ دی، گیم پلی بسیار اعتیادآور و منحصر به فرد است و می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

در بازی Real Moto شما باید یک موتور برای خود انتخاب و در مسابقات مختلف شرکت کنید و با پیروزی در هر مسابقه امتیاز و سکه های خود را در بازی افزایش دهید تا بتوانید با امتیاز خود موتور های جدیدی را بخرید یا اینکه موتور خود را تقویت کنید تا بتوانید در مسابقات جهانی شرکت کنید و با دیگر کاربران به صورت آنلاین بازی کنید و از بازی لذت بیشتری ببرید.

The Dark Knight Rises

یک بازی بی نظیر است که براساس فیلمی با همین نام طراحی و ساخته شده است. پس از هشت سال بروس وین تصمیم می گیرد دوباره نام بتمن را زنده کند. او با متحدان خود دیدار می کند و آماده می شود شهر گاتهام را نجات دهد. در این بازی برای نجات شهر گاتهام باید ماموریت های اصلی و فرعی بسیاری نظیر نجات گروگان ها، خنثی کردن بمب، تعقیب ماشین ها و … انجام دهید تا به همه ثابت کنید قهرمان گاتهام هنوز زنده است!

سیستم مبارزه ای بازی به شما این امکان را می دهد که هنگام مبارزه با دشمنان حرکت های مختلفی را انجام دهید و سریع تر آنها را نابود کنید. اقلام پنهان داخل شهر را جمع آوری کنید و مهارت ها و تجهیزات خود را ارتقا دهید. با گذشت مراحل می آموزید که چگونه از ابزار های مختلف بتمن استفاده کنید و با استفاده از آنها ماموریت خود را با موفقیت به پایان برسانید. نقشه بزرگ و گرافیک بالا تجربه منحصر به فردی از بازی های موبایل را در اختیار شما قرار خواهد داد. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی بی نظیر را از دست ندهید!

Nitro Nation Racing

یک بازی مسابقه ای و ماشینی آنلاین که توسط شرکت بازی سازی معروف Creative Mobile برای گوشی های اندرویدی ساخته شده است.

این بازی یکی از جذاب ترین بازی های مسابقه ای اندرویدی است که دارای بیش از ۲۵ ماشین معروف از جمله بی ام دبلیو، بنز، شورولت، هوندا، فولکس واگن و... است. اما شما برای شروع کار باید از ماشین های ارزان قیمت شروع کنید و با مسابقه دادن می توانید امتیازات خود را افزایش دهید و با امتیازات خود می توانید ماشین های قدرتمند و پرسرعت را خریداری کنید. همچنین این بازی دارای مسابقات هفتگی و آنلاین است که شما می توانید با دیگر کاربران و دوستان خود مسابقه دهید و آنها را به چالش بکشانید.

TETRIS Blitz

یکی از برترین و خاطره انگیزترین بازی های پازلی و خانه سازی برای سیستم های عامل اندرویدی است که در گوگل پلی به صورت رایگان عرضه می شود و توانسته امتیاز ۴.۴ از ۵ را کسب کند. 

بازی خانه سازی TETRIS Blitz توسط شرکت بازی سازی Electronic Arts Inc ساخته شده است و شما در آن باید بلوک های چند ضلعی را که در حال سقوط هستند به شکلی هدایت کنید تا در یک ردیف قرار بگیرند تا یک ردیف از آنها حذف شوند.

همچنین اگر شما تعداد بلوک های بیشتری را حذف کنید امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد، اما باید حواستان به زمان بازی هم باشد زیرا زمان شما در بازی محدود است و باید هرجه سریع تر بلوک ها را از بین ببرید و امتیازت بیشتری را دریافت و رکورد های جدیدی را ثبت کنید. این بازی یکی از پیشرفته ترین و جذاب ترین بازی های پازلی و خانه سازی است که دارای گرافیک بسیار عالی و گیم پلی بسیار ساده و اعتیادآور است می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند.

Dungeon Hunter

نسخه اصلی بازیDangeon Hunter یکی از بهترین بازی ها در سبک RPG است. راه خود را در داستان حماسی این بازی باز و دشمنان تان را نابود کنید. شما می توانید چهار مبارز قدرتمند را انتخاب کنید که هر کدام دارای سبک نبرد ویژه ای هستند. در حین بازی مهارت های خود را تقویت کنید و به جنگ با هیولا ها بروید. یکی از بهترین بخش های بازی بخشMultiPlayer یا چند نفره است که می توانید با دوستان تان و افراد دیگر به طور آنلاین بازی کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nzuYxMs2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه