جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در تازه‌ترین نظرسنجی، عملکرد ضعیف‌ترین و بهترین فرودگاه‌های دنیا اعلام شد که ضعیف‌ترین عملکرد فرودگاه‌های دنیا مربوط به پایانه حمل‌و‌نقل هوایی «بی‌نظیر بوتو» در اسلام آباد پاکستان است. این نظر‌سنجی از سوی مخاطبان در چهار زمینه امکانات و تجهیزات مربوط به آسایش، راحتی، نظافت و خدمات به مشتریان صورت گرفته است. تاکنون مقامات فرودگاه «بی‌نظیر بوتو» نسبت به نتایج این نظر‌سنجی هیچ اعلام نظری نکردند.

به گزارش تسنیم، به نظر یکی از مخاطبان، این فرودگاه شبیه یک زندان مرکزی است، از آن جهت که همواره رانندگان تاکسی مستقر در فرودگاه با صدای بلند فریاد می‌زنند. در این نظر‌سنجی فرودگاه شاه عبدالعزیز جده در سکوی دوم بدترین فرودگاه‌ها قرار گرفته است. از نظر مصاحبه شوندگان این فرودگاه شلوغ‌ترین و پررفت‌و‌آمد‌ترین فرودگاه بوده است. فرودگاه لوگاردیو نیویورک، در آمریکا نیز در گروه ضعیف‌ترین فرودگاه‌های دنیا قرار دارد. در سطح‌بندی بهترین فرودگاه‌های دنیا جای هیچ تعجبی نیست که سخن از فرودگاه چانگی که فرودگاه بین‌المللی سنگاپور است، به میان می‌آید. این فرودگاه به مدت 18 سال پیاپی است که عنوان بهترین فرودگاه دنیا را به خود اختصاص داده است.

موفقیت پی‌در‌پی این فرودگاه در کسب بهترین فرودگاه دنیا مرهون امکانات رفاهی آن نظیر استخر آب گرم، استخر تفریحی، سالن ورزش، سالن فیلم و تئاتر و غیره است که این فرودگاه را به خودی خود یک مقصد برای گردشگران قرار داده است. رتبه دوم بهترین فرودگاه در این نظر‌سنجی مربوط به فرودگاه بین‌المللی اینچئون سئول در کره جنوبی است.

فهرست ضعیف‌ترین فرودگاه‌های دنیا براساس نظر‌سنجی 2014

1- فرودگاه بین‌المللی بی‌نظیر بوتو در اسلام‌آباد پاکستان

2- فرودگاه بین‌المللی شاه عبدالعزیز در جده عربستان سعودی

3- فرودگاه بین‌المللی Tribhuvan در کاتماندو نپال

4- فرودگاه بین‌المللی مانیل در آکینو فیلیپین

5- فرودگاه بین‌المللی تاشکند در ازبکستان

6- فرودگاه پاریس باووایس-تیلی در فرانسه

7- فرودگاه فرانکفورت هان در آلمان

8- فرودگاه رودخانه سریو در ایتالیا

9- فرودگاه Tegel در برلین آلمان

10- فرودگاه لاگاردیا در نیویورک

فهرست بهترین فرودگاه‌های دنیا براساس نظر‌سنجی 2014

1- فرودگاه چانگی در سنگاپور

2- فرودگاه بین‌المللی اینچئون در کره جنوبی

3- فرودگاه هلسینکی در فنلاند

4- فرودگاه مونیخ در آلمان

5- فرودگاه بین‌المللی ونکوور در کانادا

6- فرودگاه بین‌المللی کوالالامپوردر مالزی

7- فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ

8- فرودگاه بین‌المللی توکیو هانه دا در ژاپن

9- فرودگاه اسکیفول آمستردام در هلند

10- فرودگاه زوریخ در سوئیس

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/m2Cq7s6F
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه