پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
سبک زندگی

بمبئی - نیویورک؛ گران‌قیمت‌ترین پرواز دنیا

8 سال پیش ( 1395/2/21 )
پدیدآورنده : حوریه توسلی‌نیا  

هواپیمایی اتحاد این هفته گران‌قیمت‌ترین فرست کلاس دنیا را در خط بمبئی به نیویورک راه‌اندازی کرد. تجملاتی باورنکردنی در انتظار مسافرانی است که بیش از 30 هزار یورو برای این پرواز پرداخت کنند؛ بلیت پروازی که برای آن باید حقوق و مزایای یک سال یک کارمند را پرداخت کرد.

هواپیمایی اتحاد این سرویس را از اول ماه مه ‌در پرواز فرست کلاس جدید خود از بمبئی به نیویورک در هواپیمای بوئینگ 787 مدل A380 راه‌اندازی کرده است. البته پیش از پرداخت باید این نکته را در نظر داشت که پرواز مستقیم نیست و در ابوظبی توقف دارد. با این‌حال جای نگرانی نیست زیرا در مدت انتظار برای عوض کردن هواپیما می‌توان از سرویس خدمات ویژه VIP در فرودگاه ابوظبی استفاده کرد. 33 هزار یورو، نه بیشتر و نه کمتر، قیمت پرواز یکطرفه گران‌قیمت‌ترین خط پروازی دنیا است؛ عنوانی که پیش از این با پرواز نیویورک به ابوظبی با قیمت 28 هزار یورو متعلق به شرکت هواپیمایی امارات متحده عربی بود. بدیهی است این پرواز با چنین مبلغی به افراد مهم، شخصیت‌های معروف و کسانی که حساب بانکی بسیار معتبری داشته باشند اختصاص دارد.

بمبئی - نیویورک؛ گران‌قیمت‌ترین پرواز دنیا

با پرداخت چنین قیمتی چه سرویس‌هایی به مسافر ارائه می‌شود؟ در واقع این هزینه‌ای است که فرد برای آسایش، استراحت و ماجراجویی خود در ارتفاع چندین هزار پایی، دریک آپارتمان کوچک خصوصی به‌عنوان اقامتگاهی موقتی می‌پردازد؛ فضایی خصوصی برای دو نفر به وسعت 12 متر مربع که شامل یک سالن، یک اتاق خواب شخصی دارای تختخواب و یک حمام کوچک می‌شود. این آپارتمان کوچک تنها سوییت سه بخشی است که یک شرکت هواپیمایی دولتی به مشتریان خود ارائه داده است.

سالن این آپارتمان به یک تلویزیون تخت 32 اینچ، هدفون محافظ گوش و یک مبل چرم لوکس با دو صندلی و دو میز برای خوردن و نوشیدن مجهز شده است. استفاده از رومیزی سفید الزامی است و غذا و نوشیدنی در ظروف چینی طلاکوب و لیوان‌های کریستال سرو می‌شود. غذاها درست همانند یک رستوران ستاره‌دار توسط یک سرآشپز در همان پرواز آماده می‌شوند. سرآشپز می‌تواند غذاها را با در نظر گرفتن سفارش مشتری و حتی خارج از منوی هواپیما تهیه کند.

مسافران در این پرواز یک تختخواب واقعی به طول 2 متر با ملحفه‌های ایتالیایی خواهند داشت. در اتاق خواب تلویزیون 27 اینچ دیگری تعبیه شده است. تمامی خدمه این پرواز در مدرسه هتلداری هتل ساووی، کاخ افسانه‌ای لندن در دوره‌های تخصصی شرکت کرده‌اند.

برخلاف تصور عموم بهای این بلیت تنها به پرواز اختصاص ندارد. در واقع پرواز از جلوی منزل مشتری آغاز می‌شود! در حقیقت دو وسیله نقلیه به استقبال مسافر می‌روند، یکی برای همراهی خودش تا فرودگاه و دیگری برای چمدان‌ها. هنگام پیاده شدن در مقصد نیز لیموزینی در انتظار مسافر است تا او را به هتل یا محل اقامتش برساند.

خدمات ویژه‌ای نیز برای مسافران پیش‌بینی شده تا برای مقصد سفر خود برنامه‌ریزی کنند. به‌عنوان مثال در یکی از رستوران‌های مورد علاقه خود میز رزرو یا برای رویدادی خاص بلیت تهیه کنند.

برچسب ها : فرصت آزاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/vLoqCZSO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه