اکونومیست با راهاندازی کمپین جدیدی در خیابانهای لندن به مشترکان خود بستنی با طعم حشره رایگان میدهد. به گزارش مارکتینگ نیوز، یک سه چرخه باگشتن در خیابانهای لندن طی دو هفته آینده چهار نوع بستنی حشرهای که یکی از آنها بستنی Scurry Berry است، به مشتریان میدهد. Scurry Berry بستنی میوهای با ترکیبی از حشرات و بستنی است که رویش با تکههایی از ملخ و شکلات تزئین شده است. این ایده از یک مقاله در مجله اکونومیست گرفته شده که در شماره سپتامبر سال گذشته منتشر شد. این مقاله توضیح داده بود که در آینده باید از حشرات برای تامین غذای جمعیت رو به رشد انسانها در جهان استفاده کرد. هدف اکونومیست از این کار اجرای استراتژی جهانی برای بازاریابی اشتراک مجله است تا با این کار خوانندگان بالقوه را تبدیل به خوانندگان بالفعل کرده و آنها را ترغیب به گرفتن اشتراک مجله کند.