پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

غذای ارگانیک کودک معمولا برای کودکان زیر 18ماه تولید می‌شود. این غذاهای ارگانیک به‌عنوان جایگزین شیر مادر استفاده می‌شوند. هرچند تغذیه با شیر مادر بهترین راه برای رشد کودکان است اما دلایل زیادی وجود دارد که بعضی از مادران باید کودکان خود را با این غذاها تغذیه کنند. به همین دلیل نوع این غذاها و فرمول‌شان برای نوزادانی در این سن اهمیت بسیار دارد. بنابراین ارگانیک بودن این مواد‌غذایی از اهم مسائل است.

همچنین این غذاها برای مادرانی که به دلیل اشتغال فرصت شیردهی به کودکان خود را ندارند، بهترین جایگزین شیر مادر است. ارگانیک‌ها برای کودکانی که حتی به ماده غذایی که توسط مادرشان میل می‌شود، حساسیت نشان می‌دهند، مناسب است. در این گزارش با پنج برند برتر دنیا که به تولید شیرخشک ارگانیک می‌پردازند و بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند، آشنا می‌شوید.

مطلب مرتبط: چرا برای برندسازی سرمایه گذاری کنیم؟

similuk

سیمیلاک، بهترین تولیدکننده شیرخشک ارگانیک است و با شعار «شکم کوچولوها منحصر‌به‌فرد است» در بازار حاضر شده است. این برند همچنین غذاهای مکمل برای شیر ارگانیک را هم تولید می‌کند.

Enfamil

شرکت انفامیل از سال 1958 تولید غذای کودک را آغاز کرده است. تولید ابتکاری این شرکت برمی‌گردد به تولید مواد‌غذایی مورد نیاز جنین‌ها در دوران بارداری که رشد مغزی و افزایش قدرت بینایی جنین را در پی دارد. این شرکت محصولات متنوعی را برای کودکان تولید می‌کند که چند محصولش در لیست حاضر هم قرار گرفته‌اند.

مطلب مرتبط:  10 گام ایجاد برند

Gerber’s products Company

کمپانی تولیدی گِربر پیشاهنگ تولید مواد‌غذایی مورد نیاز نوزادان است و در سال 1928 تاسیس شده است. موسس این شرکت در ابتدا کارش فروش میوه و سبزیجات بوده است. همسرش برای فرزند دخترش از سبزیجات و میوه غذای کودک دست‌ساز درست می‌کند و همین امر موجب می‌شود که ایده تولید غذای نوزادان به ذهن این تولیدکننده خطور کند و به این ترتیب به تولید غذا و شیرخشک نوزادان می‌پردازد. این شرکت هم‌اکنون زیرمجموعه نستله قرار دارد.

Mom to Mom

یکی از بهترین برندهای تولید غذای کودک و شیرخشک محسوب می‌شود. نوع تولید این شرکت مرحله به مرحله است. در مرحله اول که برای نوزادان تا شش ماه تولید می‌شود از میوه کمک می‌گیرند. مرحله دوم رشد نوزاد که از شش ماه تا یک سال است، از مواد‌غذایی گیاهی استفاده می‌شود و در مرحله سوم رشد یعنی از یک سال تا 18 ماهگی از پروتئین‌های گوشتی در تولید محصولات خود استفاده می‌کند. از این رو این کمپانی همه ویتامین‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز برای رشد نوزاد را در محصولات قرار می‌دهد و به همین دلیل مورد استقبال مادران قرار گرفته است.

مطلب مرتبط: انتخاب نشان تجاری برای محصولات جدید

Pregestimil

این محصول هم زیرمجموعه‌های کمپانی انفامیل است. این کمپانی دسته‌های مختلفی از مواد‌غذایی و شیرخشک‌های مورد نیاز کودکان را تولید می‌کند. این محصول انفامیل سرشار از آهن است و در واقع آهن پایه اصلی آن را تشکیل می‌دهد و برای نوزادان تازه متولد شده تا 12 ماهگی‌شان تجویز می‌شود. این محصول همچنین برای کودکانی که بدن‌شان دچار سوء جذب چربی موجود در شیرمادر است با دارا بودن ویژگی‌های اختصاصی به جذب چربی مورد نیاز بدن نوزاد کمک می‌کند. خرید آنلاین از سایت این کمپانی از دیگر ویژگی‌هایی است که با استقبال مادران به‌ویژه افرادی که وقت کمتری برای رجوع به فروشگاه‌ها دارند، واقع شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6Ie4ACnB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محمد رضا :
7 سال پیش
با سلام لطفأ راهنمایی بفرمایید پودرشیر غنی شده با اسم nutrini drink کدام شرکت تولید میکند و با توجه به اینکه مایع آن تارخ مصرف محدودی دارد وپودر آن در کشور یافت نمیشود جایگژین مناسبی وجود دارد
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه