شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

برف و باران در راه است

8 سال پیش ( 1394/11/18 )
 

احد وظیفه، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از نفوذ یک توده هوای سرد از اواسط وقت روز یکشنبه از مرزهای شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر و کاهش محسوس دما خبر داد. وظیفه ضمن بیان اینکه روز شنبه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب به کشور، بارش برف و باران و وزش باد در این نواحی و به تدریج تا اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس آغاز می‌شود، افزود: این سامانه روز یکشنبه ضمن تشدید فعالیت، علاوه بر نواحی ذکر شده، برخی مناطق جنوب غرب، نواحی مرکزی، سواحل شمالی و تا اواخر وقت به صورت پراکنده شمال شرق کشور را نیز فرا‌می‌گیرد.

3473475348345347347458659848478357589569

او همچنین از نفوذ توده هوای سرد از اواسط وقت روز یکشنبه، از مرزهای شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزرو کاهش محسوس دما خبر داد و گفت: به دنبال نفوذ این سامانه در برخی نقاط وزش باد شدید شمالی رخ خواهد داد و بارش در این مناطق تشدید می‌شود. این وضعیت روز دوشنبه نیز در مناطق ذکر شده تداوم خواهد داشت. ازاواخر وقت روز دوشنبه نیز بارش‌ها در نوارغربی کشور کاهش یافته و فعالیت سامانه محدود به نیمه شمالی کشور خواهد شد.

وظیفه همچنین وضعیت جوی دریای خزر در روزهای یکشنبه و دوشنبه را مواج پیش‌بینی کرد و ادامه داد: این سامانه روز سه‌شنبه درسواحل دریای خزر، به‌ویژه سواحل مرکزی و شرقی، دامنه‌های البرز شرقی و شمال شرق کشور فعال است و تا اواخر وقت روز سه‌شنبه از کشورخارج می‌شود. به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از روز دوشنبه دمای هوا در نیمه شمالی کشور کاهش می‌یابد وهوای سرد تا روزهای پایانی هفته درکشور ماندگار خواهد بود.

وظیفه درباره وضعیت جوی استان تهران در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیزگفت: هوای استان تهران در این روز نیمه‌ابری، دربعدازظهر ابری و در ارتفاعات همراه با بارش برف و در پاره‌ای نقاط بارش باران پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دما در این روز 15 درجه و کمینه آن 7 درجه سانتی گراد بالای صفر است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QdAz10ID
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه