دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
توضیحات تابش در مورد خبر رانت در چادرملو

بدهی چادرملو درباره حق بهره‌برداری بزرگ‌نمایی شده

9 سال پیش ( 1393/9/10 )
 

نماینده مردم اردکان در واکنش به موضوع وجود رانت در معدن چادرملو گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده متاسفانه در این مورد فضاسازی رسانه‌ای صورت گرفته است.

به گزارش ماین نیوز، محمدرضا تابش، نماینده مردم اردکان در گفت‌وگویی در مورد برخی اخبار مبنی بر وجود رانت در شرکت معدنی صنعتی چادرملو در استان یزد - شهرستان اردکان توضیحاتی ارائه داد. معدن سنگ آهن چادرملو در حوزه انتخابیه من واقع شده و اگر قرار است کسی توضیحاتی در این مورد بدهد، من هستم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در این باره تصریح کرد: موضوع بدهی چادرملو درباره حق بهره‌برداری بزرگ‌نمایی شده و اکثر مبلغ آن براساس محاسبات شرکت به مبلغ 513 میلیارد تومان به موقع پرداخت شده و حدود 300 میلیارد اختلاف محاسباتی در مورد کنسانتره مصرفی در گندله‌سازی وجود دارد که شرکت معتقد است طبق قانون نباید به آن عوارض تعلق گیرد.

 

وی تصریح کرد: این موضوع درحال بررسی است، در صورتی که بر عهده شرکت باشد، پرداخت شود.این بدهی به مالیات مربوط نیست و شرکت تمامی مالیات‌های قطعی شده و تشخیصی را طبق گفته خودشان و مدیرکل دارایی استان پرداخت کرده است.

تابش در خاتمه اضافه کرد: مدیران شرکت چادرملو خود را در هر حال مطیع قانون می‌دانند و یکی از منظم‌ترین شرکت‌های بورسی به‌شمار می‌رود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KuMj41PH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه