شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حدود یک ماه قبل در بیمارستان چمران در تهران که غیر‌وابسته به وزارت بهداشت است، مادری هنگام سزارین و به دنیا آمدن دوقلوهایش، دچار آسیب در ناحیه لب، دهان و ریه شد. این زن که دوقلو باردار بود، در اتاق عمل به علت استنشاق گازی که اشتباها به جای گاز تنفسی حین بیهوشی به او وصل شده بود، دچار آسیب شد. شب دوشنبه در پی دستور وزیر بهداشت، آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت در بیمارستان محل بستری بیمار حادثه دیده، حضور یافت و با دستور او، یک تیم تخصصی وضعیت بیمار را تحت نظر و کنترل دارند.

457457357372472474352636347247473452724247

بنابر اعلام وبدا، معاون درمان در خصوص آخرین وضعیت این بیمار گفت: فعلا وضعیت بیمار پایدار و رو به بهبود است و خطری سلامت او را تهدید نمی‌کند. آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت گفت: اقدامات درمانی مناسب برای بیمار انجام شده و وضعیت روحی بیمار نیز بهتر شده و هوشیار است. با دستورات داده شده به تیم درمانی بیمارستان، در حال حاضر بیمار، زیر نظر کادری از پزشکان مجرب مراحل درمان را سپری می‌کند و مشکل خاصی وجود ندارد.

بخشی از صورت بیمار که دچار آسیب شده است، پیوند شده و مراحل درمان او به طور دقیق و کامل در حال انجام است. در حال حاضر بیمار حادثه دیده در بیمارستان دیگری تحت مراقبت‌های درمانی قرار دارد. نظارت بر روند درمان این بیمار دنبال می‌شود و پرونده این حادثه برای بررسی زوایا و علت پر شدن کپسول با گازی غیر‌از اکسیژن به دادگاه ارسال شده است. در طول یک ماه گذشته وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پیگیر این حادثه بوده‌اند. همچنین عکس‌هایی از بیمار مبتلا به سوختگی شدید در برخی از رسانه‌ها منتشر و به این بیمار منتسب شده است که روابط عمومی وزارت بهداشت ضمن تکذیب این موضوع، این عکس‌ها را مرتبط به این بیمار ندانست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6HbpOo1m
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه