به دنبال استقبال گسترده هموطنان از خدمات متنوع كارت های سپهر بانک صادرات ایران تعداد كارت های صادره توسط این بانك از شهریور ٩٤ تا شهریور ٩٥ از ١١ میلیون كارت گذر كرد.
به گزارش روابط عمومی بانك صادرات ایران، این بانك در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام می كند. بر این اساس تا پایان شهریور ماه سال١٣٩٥ بیش از٦١میلیون انواع کارت الكترونیكی صادر و تحویل مشتریان داده است. استقبال متقاضیان از خدمات كارت های سپهر، رشد ٣٥ درصدی تعداد این كارت ها را به دنبال داشته و مجموع تعداد این گونه كارت ها به حدود ٤٣ میلیون كارت رسیده است.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و... را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (٠٩٦٠٢)، پایانههای فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده كنند.
گفتنی است بانك صادرات ایران با ٢٥٦٣ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازی بیش از٥٢٥هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، انجام روزانه بیش از ٢٠ میلیون تراكنش آنی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا كرده است.