جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مسئله دفع یا بازیافت زباله‌های شهری در سال‌های اخیر تبدیل به مسئله‌ای جدی و مهم شده است به‌گونه‌ای‌که حتی از زباله‌های تفکیک شده با عنوان طلای کثیف یاد می‌شود. بسیاری از کشورها از زباله‌ها در گردونه صنعت و بسیاری دیگر برای تولید برق از آنها بهره می‌گیرند اما در بسیاری از شهرهای ایران مسئله زباله همچنان یک عامل مزاحم و دست‌و‌پا‌گیر است. مثلا مدیرکل دفتر امور شهری و شورای استانداری مازندران در‌خصوص زباله‌های این استان می‌گوید: این استان به وسیله و دریا از دو طرف بسته شده است و مشکل دفع زباله دارد. وی معتقد است: سرمایه‌گذاری در مدیریت پسماند شهرهای مازندران ضروری است.

محمد محمدی تاکامی با بیان اینکه موضوع زباله در این استان از دیرباز به‌طور جدی در دستور کار مسئولان استانی قرار گرفته است، می‌افزاید: در روزهای پربازدید حدود 3هزار تن زباله توسط مردم و مسافران تولید می‌شود، مازندران به لحاظ مراکز مسکونی به هم چسبیده و نزدیک با دیگر مراکز استان‌های کشور متفاوت است به همین دلیل تاکنون در جذب سرمایه‌گذار موفق نبوده است. 

محمدی تاکامی با بیان اینکه در این زمینه جذب سرمایه‌گذار باید به‌طور متمرکز انجام شود، تصریح کرد: برای شهرهای مرکزی مناسب خواهد بود با توجه به اینکه آمل نیز در امر دپوی زباله در عمارت با مشکل مواجه شده است. ما هم در این کلاف پیشنهاد می‌دهیم با توجه به شرایط کنونی استان مازندران و نیاز این استان به یک مرکز دفع یا بازیافت زباله در این استان سرمایه‌گذاری کنید و از حمایت‌های مسئولان این استان هم بهره‌مند شوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cfaoXhk2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه