یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
دی‌کاپریو بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم «بازگشته»

«بازگشته» بهترین فیلم گلدن‌گلوب شد

8 سال پیش ( 1394/10/21 )
 

پرونده جوایز گلدن گلوب 2016 با اعطای جایزه بهترین فیلم درام و کارگردانی به  «بازگشته» ساخته «الخاندرو گونزالز ایناریتو» در حالی بسته شد که برخی نامزدهای پرامید، دست خالی به خانه بازگشتند و برخی نیز که خیلی دل به کسب جایزه نبسته بودند با شگفتی پا به صحنه این رویداد سینمایی گذاشتند.فیلم  «کارول» ساخته  «تادهینز» که با نامزدی در شش شاخه پیشتاز نامزدهای این جوایز سینمایی بود، در عین شگفتی بدون حتی کسب یک جایزه به کار خود پایان داد.

حضور همزمان  «کیت بلانشت» و  «رونی مارا» در میان نامزدهای بخش بهترین بازیگر اصلی زن نیز موجب تقسیم شدن آرا شده تا در نهایت دست بازیگران این فیلم نیز از جایزه خالی بماند. شگفتی‌های این دوره از جوایز گلدن گلوب با اعطای جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل به  «کیت وینسلت» برای بازی در فیلم «استیو جابز» آغاز شد و اعطای جایزه بهترین فیلمنامه به  «آرون سورکین» نیز شب خوبی را برای ساخته نه چندان امیدوار دنی‌بویل رقم زد.

لئوناردو دی‌کاپریو نیز برای بازی درخشان خود در فیلم  «بازگشته از گور» جایزه بهترین بازیگر مرد در یک فیلم درام را از آن خود کرد. دیگر نامزدهای این رشته برایان کرنستون برای بازی در  «ترومبو»، مایکل فاسبندر برای بازی در  «استیو جابز»، ادی ردماین برای بازی در  «دختر دانمارکی» و ویل اسمیت برای بازی در  «ضربه‌مغزی» بودند.

فیلم کمدی «کمبود بزرگ» که شانس اصلی کسب عنوان بهترین فیلم کمدی/ موزیکال امسال بود و عملکرد موفقی در گیشه ثبت کرد‌، به توفیقی دست نیافت و تسلیم محض  «مریخی» ساخته  ریدلی اسکات شد.جنیفر لاورنس در سومین همکاری خود با «دیوید اوراسل» توانست برای فیلم  «جوی» به سومین جایزه گلدن خود دست یابد. درحالی‌که کمپانی  «آمازون» سال گذشته با سریال  «شفاف» جایزه بهترین سریال کمدی را کسب کرد، کمتر کسی فکر می‌کرد سریال جدید و کمتر معروف آنها با نام  «موتزارت در جنگل» دوباره این موفقیت را تکرار کند.

سریال محبوب  «بازی تاج و تاخت» تاکنون موفق نشده در جوایز گلدن گلوب جایزه بهترین سریال درام را از آن خود کند و امسال نیز غائله را به سریال  «آقای روبات» باخت. تنها جایزه‌ای که این سریال معروف در طول پنج فصل گذشته ساخت این سریال از جوایز گلدن گلوب کسب کرده است، به جایزه نقش مکمل مرد برای  «پیتر دینکلیج» مربوط می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zIqQxuTY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه