جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(324)

بازاریابی مکمل‌های ورزشی

8 سال پیش ( 1394/8/11 )
 

پرسش: در بازار مکمل‌های غذایی مجاز در داخل کشور فعال هستم که مکمل‌هایی را وارد کشور کرده و در داخل کشور آن را بسته‌بندی کرده و به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهیم. اقدامات متعددی در چند سال گذشته در راستای بازاریابی انجام شده اما در حال حاضر ورزشکاران نسبت به این مکمل‌های غذایی اعتماد ندارند. در راستای این اعتماد‌سازی چه اقداماتی باید انجام شود و شما چه راهکار‌هایی پیشنهاد می‌کنید؟

35126123613561362346246135613632623

پاسخ کارشناس: به صورت کلی صنعت مکمل‌های غذایی در دنیا صنعت روبه‌رشدی است و در ایران نیز چند سالی است که برخی از شرکت‌ها روی این موضوع سرمایه‌گذاری می‌کنند اما همواره عدم اعتماد مخاطبان ایرانی و مخصوصاً ورزشکاران به این شرکت‌های ارائه‌دهنده مکمل‌های غذایی، دغدغه این شرکت‌ها بوده است. شرکت شما به عنوان تولید‌کننده مکمل‌های غذای مجاز می‌تواند فعالیت‌های ترویجی را در راستای معرفی این محصولات انجام دهد. به عنوان نمونه از برخی ورزشکاران بنام استفاده کنید و ورزشکار مطرحی را سفیر برند خود کنید که این موضوع نشان دهد مکمل‌های غذایی شما مجاز است و اتفاقا می‌توانید روی این موضوع تبلیغات زیادی را انجام دهید که مخاطبان ایرانی بتوانند به محصولات شما اعتماد و آن را مصرف کنند.

از طرفی باید شبکه توزیعی را برای محصولات خود داشته باشید که بتوانند این محصولات را به باشگاه‌های ورزشی معرفی کنند و ارائه دهند و حتی با برخی از باشگاه‌های ورزشی قراردادی ببندید که صرفا محصولات شما را به ورزشکاران پیشنهاد دهند و این موضوع را رسانه‌ای کنید که برخی از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی معروف از محصولات شرکت شما استفاده می‌کنند که همین موضوع باعث می‌شود اعتماد‌سازی در بین مخاطبان ایرانی ایجاد شود.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RLvC6Vxo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه