دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

در بازاریابی غیر منطقی باشید

10 سال پیش ( 1393/7/2 )
پدیدآورنده : حامد تقوی  

شما به‌عنوان صاحب کسب‌و‌کار در قبال مشتریان خود مسئولید و نمی‌توانید چیزی کمتر از ارائه صادقانه و سخاوتمندانه محصولات و خدمات به مشتریان بدهید. همیشه به یاد داشته باشید که هر مشتری یک بلندگو دارد و به وسیله آن درباره کسب‌و‌کار شما اظهار نظر می‌کند، بنابراین بهترین‌ها را به آنها ارائه دهید تا در مورد شما مطالب خوبی را به صدها یا حتی هزاران دوست خود انتقال دهند. 

 

بسیاری از کارشناسان بازاریابی بر این باورند که برای جلب نظر مشتریان باید به شکلی غیرمنطقی به نیازها و خواسته‌های آنها پاسخ بگویید. تاثیر مثبت سخاوتمندی غیر‌معقول تاکنون هیچ‌‌گاه تا این حد آشکار نبوده است. این روشی است که به طور مستقیم شما را به کسب‌و‌کاری کاملا اخلاقی و مشتری‌محور می‌رساند. مزایای به کار بستن این روش آنقدر مبرهن است که حتی پرهزینه‌ترین فعالیت‌ها و سیاست‌های مشتری‌محور که فراتر از انتظارات بود، هم‌اکنون به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری خارق‌العاده مطرح می‌شود که قطع به یقین و به سرعت بازدهی مناسبی را برای شما خواهد داشت. 

در همین راستا باید توجه داشته باشید که انجام امور خدمات مشتریان برای نقاط دور که پیش از این غیر‌منطقی بود و تنها برای مشتریانی درجه یک انجام می‌شد، اکنون برای بقا و موفقیت شما امری حیاتی است. باید خدماتی در سطح مشابه برای تمام مشتریان ارائه و عادلانه با آنها تسویه شود، چرا که وقتی اظهارنظرهای منفی منتشر می‌شود، دیگر فرقی نمی‌کند که این فرد ناراضی جزو کدام دسته از مشتریان شماست و در کدام منطقه زندگی می‌کند. 

 اگر اعتقاد دارید که روش غیر‌منطقی خدمات مشتریان مناسب تمام کسب‌و‌کارها نیست، در سایت Zappos.com (در قسمت فروشگاه اینترنتی کفش) در مورد روش‌های گوناگون خدمات مشتریان تحقیق مختصری انجام دهید تا خیلی سریع به این گفته ایمان بیاورید. در میان سیاست‌های غیر‌منطقی این سایت، یک فرصت مرجوعی 365 روزه برای هر کفشی وجود دارد. شاید این کار در نگاه اول احمقانه به نظر برسد، اما کارساز است، چرا که نفوذ گسترده طرفداران در فضای مجازی موجب می‌شود تا دائما به اعضای وفادار مرتبط با شبکه به‌صورت آنلاین افزوده شود. هر زمان که یکی از طرفداران سایتZappos. Comبا خدمات ضعیفی از کسب‌و‌کارهای دیگر مواجه می‌شود، این شعار را مورد استفاده قرار می‌دهد: «چرا این حرفه خاص نمی‌تواند مثل Zappos باشد؟»

استراتژی‌های غیرمنطقی فراوانی وجود دارد که در اغلب مواقع بسیار کارساز است، چراکه این رفتارها تاثیر مستقیمی روی مشتریان شما دارد و به ارتباطات گسترده‌ای در اینترنت منجر می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4nyfsLxl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه