جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بازاریابی از نوع زرشک

9 سال پیش ( 1394/4/1 )
 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک محصول باکیفیت را دوروبر خود ببینید و مدام فکر کنید چرا این محصول با کیفیت بالا و میزان تولید مناسب در کشور، در عرصه بین‌الملل جایی ندارد؟ مگر نه اینکه صادرات یکی از راه‌های رونق اقتصادی هر کشوری به شمار می‌آید و باید مازاد مصرف تولیدات را به کشورهای خواهان صادر کرد؟

نکته اساسی در صادرات یک محصول معرفی آن به بازارهای جهانی و در واقع برندسازی برای آن محصول است، این مسئله تا سال‌ها پیش چندان مورد توجه مسئولان و صادرکنندگان ایرانی نبود اما زمانی که دیدند محصول ما به‌صورت فله به کشورهایی مانند ترکیه و پاکستان صادر می‌شود و در آنجا با یک بسته‌بندی و نام تجاری به چند برابر قیمت فروخته می‌شود درصدد برآمده‌اند برای محصولات ایرانی برند‌سازی کنند.

2346893576345

در سال‌های اخیر برخی خشکبار مانند پسته و زعفران یا فرش در این راستا فعالیت‌های موفقی داشته‌اند اما کلاف امروز در خصوص محصول زرشک است. زرشک یکی از محصولاتی است که در کشور به میزان مناسب و با کیفیت خوب تولید می‌شود و بخش زیادی هم صادرات فله‌ای دارد. به تازگی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بازار جهانی شناخت دقیقی از محصول زرشک ندارد، گفت: اگر بخواهیم روی این محصول سرمایه‌گذاری کنیم باید ابتدا بازاریابی و معرفی آن را تقویت کنیم. دکتر حقیقی افزود: اولویت ما برای زرشک بحث معرفی آن در بازار جهانی است به همین دلیل از تمام افرادی که در این زمینه طرح و برنامه‌ای دارند استقبال می‌کنیم.

ما هم در این کلاف پیشنهاد می‌دهیم اگر در حوزه برندسازی فعالیت می‌کنید یا با بازارهای جهانی آشنایی دارید این دعوت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی را اجابت کرده و روی عرصه بازاریابی این محصول سرمایه‌گذاری کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ToBr0KN4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه