جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که ثروتمندترین مرد هند به زودی اپراتور تلفن همراهی را راه اندازی می کند که به هنگام آغاز فعالیت خود، دسترسی به اینترنت پرسرعت 4G را برای صدها میلیون نفر از جمعیت کشورش فراهم خواهد کرد. مشتریان هندی که پیش از این نیز ورود Mukesh Ambani به صنعت مخابرات را جشن گرفته بودند، از وعده این میلیاردر هندی استقبال کرده و امیدوارند در آینده بسته های اینترنتی ارزان قیمت در اختیار آنان قرار بگیرد تا از این طریق بتوانند به آسانی وارد دنیای ویدئو استریمینگ شوند.

شایان ذکر است اخیرا 80درصد از کشور هند تحت پوشش شبکه اینترنت پرسرعت 4G قرار گرفته است و اپراتورهای تلفن همراه همزمان با آغاز خدمات 4G خود اقدام به ارائه بسته های اینترنتی جذاب و سخاوتمندانه کرده اند. با این وجود منابع نزدیک به آقای Ambani اعلام کرده اند که پس از آغاز به کار شرکت مخابراتی Jio مشتریان هندی قادر خواهند بود انتهای سال 2016 میلادی به صورت رایگان از خدمات اینترنت 4G این اپراتور تازه وارد هندی استفاده کنند. این در شرایطی است که مشتریان شرکت Jio از ابتدای سال 2017 میلادی می توانند با پرداخت رقمی معادل 149 روپیه در ماه از بسته های 4G شرکت مخابراتی Jio استفاده کنند.

ارائه خدمات اینترنت 4G در شرایطی به مشتریان هندی صورت می پذیرد که در حال حاضر تنها یک پنجم از جمعیت بزرگسال هند به اینترنت دسترسی داشته و تعداد ایستگاه های ارائه اینترنت Wifi بسیار اندک است. گفتنی است زیرساخت های ارائه خدمات اینترنت پرسرعت در حومه شهرها در هند بسیار ضعیف بوده و می توان گفت که در روستاها اصلا چنین زیرساختی وجود ندارد که این موضوع از جمله دلایل عدم دسترسی بخش قابل توجهی از مردم هند به اینترنت پرسرعت است. با این حال کارشناسان معتقدند شرایط به سرعت در حال تغییر است و در صورت موفقیت شرکت Jio، صدها میلیون نفر از مردم هند قادر خواهند بود با پرداخت مبلغی ناچیز به شبکه جهانی اینترنت متصل شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/udrFwimW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه