شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

موتور جست‌وجوی موزیلا فایرفاکس به‌تازگی امکان جدیدی به نام Firefox Containers ایجاد کرده که کاربران با استفاده از آن می‌توانند چند هویت گوناگون شامل هویت‌های شخصی، کاری، خرید و بانکی را در یک پنجره از مرورگر داشته باشند.

برای مثال کسی که حساب کاربری شخصی و کاری‌اش در توییتر متفاوت است، می‌تواند همزمان در فایرفاکس به هردوی این حساب‌ها لاگین شود. این حساب‌ها را می‌توان در فایرفاکس از این پس در یک پنجره و در تب‌های جداگانه داشت.

امکان تازه فایرفاکس زندگی افراد را به چهار جنبه تقسیم کرده است: شخصی، کاری، بانکی و خرید. این امکان فایرفاکس در جدیدترین نسخه این مرورگر یعنی نسخه 50 Firefox Nightly وجود دارد. کاربران علاقه‌مند به استفاده از این امکان جالب مایکروسافت می‌توانند پس از نصب این نسخه از فایرفاکس به گزینه File رفته وNew Container Tab را انتخاب کنند.

فایرفاکس برای اینکه کاربر در میان حساب‌هایش سردرگم نشود نیز فکری کرده و انواع تب‌ها را با رنگ‌های جداگانه مشخص کرده است. کاربر همچنین در انتهای آدرس سایت متنی را می‌بیند که مشخص می‌کند به کدام حسابش لاگین شده است.

این امکان تازه فایرفاکس برخلاف تلاش‌های پیشین در این زمینه از جمله Chrome’s account switcher به‌نظر موفق می‌رسد. داده‌های Firefox Container برای همه تب‌ها موجود و قابل استفاده خواهند بود. برای مثال نام کاربری و گذرواژه ذخیره‌شده کاربر برای همه تب‌های مرورگر معتبر است.

فایرفاکس اطمینان داده لاگین شدن همزمان به چند حساب کاربری مشکلات امنیتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند و آنها می‌توانند با خیال راحت به حساب‌های کاربری خود سر بزنند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zjV9o7vn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه