پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اقتصاد بی‌سیم

9 سال پیش ( 1393/8/17 )
 

به گزارش رویترز، ایتالیا یک روش جدید و جالب توجه را برای بهبود وضعیت اقتصادی خود مدنظر قرار داده است: رونق اقتصادی با عرضه اینترنت رایگان به شکل WiFi در سراسر این کشور. قانونگذاران در مجلس ایتالیا طرحی پیشنهاد داده‌اند‌ مبنی‌بر اینکه WiFi رایگان عمومی را در هزاران نقطه در سراسر این کشور برای استفاده رایگان عموم عرضه کنند تا فاصله خود را با دیگر کشورهای اروپایی در حوزه پهنای باند و نفوذ اینترنت، بخش دولت الکترونیک کاهش دهند و سرانجام به این وسیله، ارتقا و توسعه اقتصادی کشور را رقم بزنند. 

بر‌پایه این طرح قرار است فروشگاه‌های بزرگ، تاکسی‌ها، فرودگاه‌ها، دادگاه‌ها و مراجع قانونی و بسیاری دیگر از مکان‌ها و نهاد‌های مورد مراجعه عموم اینترنت وایرلس بدون هیچ گذرواژه‌ای را برای استفاده عموم و رایگان با سرعت بالا عرضه کنند. 

«سرجیو بوکادوتری»، یکی از اعضای حزب حاکم دموکراسی و از حامیان این طرح در‌این‌باره گفته است: وضعیت ما در حوزه اینترنت و دسترسی به پهنای باند بسیار وخیم است. ارائه اینترنت رایگان به شکل وایرلس، تاثیر فرهنگی بزرگی بر کل کشور دارد و به رونق و بهبود وضعیت اقتصادی منجر خواهد شد که این تاثیر خود را در صنایعی همچون صنعت توریسم نشان خواهد داد. 

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SZH7G8uP
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه