جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

افزایش کیفیت گوشی های چینی

7 سال پیش ( 1395/5/31 )
 

گوشی های ارزان قیمت و پر امکانات چینی این روزها حضور چشمگیری در بازار دارند و به نظر می رسد که روز به روز بر کیفیت این گوشی ها افزوده می شود.

این روزها در حالی که سامسونگ با ارائه طیف متنوعی از گوشی های هوشمند بخش قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده است، سایر برندهای فعال در این زمینه با سؤالات بسیاری روبه رو بوده و اوضاع چندان مساعدی ندارند.

محصولاتی نظیر ال جی G5، htc 10 و موتورولا z محصولات قدرتمند و جالبی به نظر می رسند، ولی به نظر نمی رسد بتوانند برای مدت طولانی در بازار باقی بمانند.

از سوی دیگر سونی با وجود عرضه گوشی های هوشمند متنوعی که به دوربین های باکیفیت این شرکت ژاپنی مجهز شده اند، هنوز جایگاه مشخصی در بازار ندارد و برای نخستین بار در سال های اخیر آیفون جدید اپل با استقبال چندانی مواجه نشده است.

نکته مشترکی که درباره تمامی این برندها و گوشی های جذاب شان وجود دارد نحوه قیمت گذاری آنها است. چراکه این گوشی ها به رغم کیفیت مناسب و امکانات متنوعی که به کاربران ارائه می کنند از قیمت نسبتا بالایی برخوردارند.

در چنین شرایطی به نظر می رسد تنها این اپل و سامسونگ هستند که می توانند گوشی های گران قیمت خود را در بازار به فروش برسانند و طبق اطلاعات موجود دیگر برندها در حال حاضر از چنین توانی برخوردار نیستند.

در این میان گوشی های چینی با برخورداری از سخت افزار قدرتمند، امکانات متنوع و قیمت نسبتا ارزان حضور چشمگیری در بازار دارند.

برندهایی نظیر Huawei، ZTE و OnePlus نام های جدید و ناشناخته ای نبوده و در حال بدل شدن به برندهای جهانی هستند.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، امسال سالی است که برندهای چینی برای نخستین بار بازار گوشی های هوشمند آمریکا را تحت تأثیر خود قرار خواهند داد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ocXtaJlQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه