شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نسبت به عملکرد وزارت نیرو انتقاد کرد و گفت: در شرایط رکودی افزایش قیمت آب درست نیست.

علی محمد احمدی در گفت‌وگو با خانه ملت با تاکید بر اینکه وزارت نیرو می‌تواند با استفاده از ظرفیت هدفمندی کمبود درآمد را جبران کند، گفت: فروش املاک مازاد این وزارتخانه و بهینه‌سازی مصرف انرژی در نیروگاه‌ها از جمله ظرفیت‌های تبصره ۲۱ قانون بودجه است که وزارت نیرو می‌تواند استفاده کند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مصرف آب شرب کمتر از ۱۰ درصد از کل آب مصرفی در کشور است، گفت: متاسفانه وزیر نیرو جزیره‌ای تصمیم می‌گیرد و با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی هماهنگ نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه کمتر از ۱۰ درصد آب مصرفی در کل بخش‌ها صرف شرب می‌شود افزایش قیمت تاثیری در جبران کمبود آب ندارد. این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در بخش دیگر گفت و گوی خود نسبت به بی‌توجهی مسئولان حوزه انتخابیه‌اش به بخش تولید انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در ایلام برای بخش تولید کار زیربنایی نمی‌شود و تعداد پروژه‌های نیمه تعطیل بالاست و مدیران استان اراده‌ای برای سامان دادن پروژه‌ها ندارند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/E3Pghen6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه