شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

درویش، مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه با بیان اینکه خط فرودگاه مهرآباد، خط متروی ویژه‌ای است که از خط 4 انشعاب می‌گیرد، گفت: ایستگاه بیمه به‌عنوان ایستگاه تبادلی خط 4 و مهرآباد در نظر گرفته شده است. به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه کارگران و مهندسان پروژه متروی مهرآباد در دو شیفت و به‌صورت ویژه فعالیت می‌کنند، گفت: چهار رام قطار برای این خط ویژه در نظر گرفته شده است که حتی طراحی مبلمان و. . . با دیگر خطوط متفاوت است به‌گونه‌ای که در طراحی این قطارها مبلمان ویژه بوده و محلی برای استقرار چمدان و بار در نظر گرفته شده است. 

به گفته درویش، یک رام قطار نیز به حالت ذخیره در خط ویژه مترو در نظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه قطارهای ویژه‌ای برای این خط در نظر گرفته شده که بدون راهبر نیز حرکت می‌کند، گفت: امیدواریم تا پایان امسال این خط ویژه نیز تکمیل و راه‌اندازی شود. وی افزود: براساس طراحی‌های انجام شده در کنار ترمینال یک و 4 فرودگاه مهرآباد ایستگاه‌های مترو تعبیه شده و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان سازمان هواپیمایی کشور در نظر داریم که در سالن‌های عمومی نیز ایستگاه در نظر گرفته شود. 

وی با بیان اینکه در هنگام افتتاح ایستگاه راه‌آهن واقع در خط 3 مترو، از مسئولان شرکت راه‌آهن درخواست شد که اجازه دهند ایستگاهی در سالن عمومی راه‌آهن تعبیه شود اما این مهم محقق نشد، گفت: در حال حاضر مسئولان راه‌آهن تهران به اشتباه خود پی برده و ما باید دوباره کار را در راه‌آهن آغاز کنیم اما در مورد پروژه مهرآباد در نظر داریم همزمان دو ورودی در سالن‌های عمومی نیز ایجاد شود که هماهنگی‌های اولیه صورت گرفته است. 

احمد دنیامالی، رییس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه جنس مسافران استفاده‌کننده از این خطوط متفاوت است، گفت: باید طراحی ایستگاه و ناوگان حمل‌ونقل متفاوت باشد و برای جابه‌جایی مسافران به ترکیب حمل‌ونقل زمینی، دپوی چرخ‌دستی و. . . توجه شود تا مردم رنج زیادی نکشند. 

وی با بیان اینکه با کمک رییس سازمان هواپیمایی کشور دو ایستگاه مترو در ترمینال‌های یک و 4 تعبیه شده است، گفت: این خط مترو به‌صورت شبکه‌ای طراحی شده و امیدوارم این خط به محور فرودگاه امام خمینی (ره) متصل شود تا شهروندانی که از پروازهای داخلی استفاده کرده و می‌خواهند از پرواز خارجی بهره ببرند، با استفاده از مترو به مسیر خود ادامه دهند. رییس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر در مورد افتتاح این پروژه تا پایان امسال نیز گفت: با توجه به بازدید به عمل آمده ممکن است نظر مدیرعامل متروی تهران این بوده است که ساخت تونل تا پایان سال به اتمام می‌رسد اما  به نظر من بعید است تا پایان سال محقق شود. 

همچنین ابوالفضل قناعتی، عضو کمیسیون حمل‌ونقل و هیات رییسه شورای شهر تهران با اشاره به نگاه ویژه شورای شهر به توسعه حمل‌ونقل عمومی گفت: شورای شهر 2000 میلیارد تومان برای توسعه حمل‌ونقل عمومی در نظر گرفته است که تاکنون 80 درصد اعتبارات تخصیص داده است و در برنامه پنج ساله دوم شهرداری نیز به توسعه مترو و حمل‌ونقل توجه جدی شده و در بودجه‌ریزی سال 94 نیز نگاه ویژه‌ای به مترو خواهد شد. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oQHTPcLA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه