سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

لوح سپاس و تندیس ویژه یازدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» به زراعتی، مدیرعامل بانك صادرات ایران، اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی بانك صادرات ایران، در آیین اختتامیه یازدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» كه با حضور احمد مسجدجامعی نماینده شورای اسلامی شهر تهران، پروفسور كردوانی استاد دانشگاه و پدر كویرشناسی ایران، جهانی رئیس اداره كل روابطعمومی بانك صادرات ایران، رئیس جهاد دانشگاهی و جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاه تهران برگزار و لوح سپاس و تندیس ویژه این دوره به مدیرعامل بانك صادرات ایران اهدا شد.

جهانی، با اشاره به حضور این بانك در طرحهای بزرگ دانشمحور خاطرنشان كرد: مدیر عامل بانك صادرات ایران به لحاظ مسئولیت اجتماعی بانک، حمایت از این طرح مفید را به عنوان یك افتخار بزرگ پذیرفت.

ایران اسلامی با داشتن نسل جوان به عنوان ظرفیت عظیم کشور كه در مسیر پیشرفت و بالندگی حركت می كند، از این ثروت نهایت بهره وری را می برد و همانطور كه رهبر كبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به تأسی از رسول گرامی اسلام، بر نسل جوان و طبقه متوسط جامعه در پیروزی انقلاب تكیه داشت ما نیز لازم است، از توانمندیهای نسل جوان و دانشگاهی كشور برای رشد و پیشرفت ایران بیش از هر نهادی بهره ببریم.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر و تندیس ویژه طرح ملی «ایران مرز پرگهر» به بانك صادرات ایران به عنوان پشتیبان و حامی برگزاری این طرح ملی اعطا شد.

در بخشی از این لوح تقدیر  خطاب به زراعتی، مدیرعامل بانك صادرات ایران، آمده است: «اعتلای فرهنگ و تمدن ایران و شكوفایی دانش و اندیشه، همواره رسالت دلبستگان تمدن دیرینه ایران اسلامی بوده است. پژوهندگان این سرزمین از سرآغاز تاریخ مشرق زمین تا امروز در پرتو ایمان و اعتقاد موجب سرافرازی و مباهات ملل آزاده جهان بوده اند.

بی گمان كوششهای گسترده، بدیع و مؤثر جنابعالی در شناسایی و شناساندن «مرز پرگهر ایران» كوششی شایان تقدیر برای حفظ میراث فرهنگی این سرزمین و آشناسازی دانشجویان با دستاوردهای فناورانه و علمی انقلاب شكوهمند اسلامی بوده است. اینك همزمان با اختتامیه یازدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» با اهدای لوح سپاس از كوششهای ارزشمند جنابعالی قدردانی میشود. توفیق روزافزون شما را در عرصههای زندگی و خدمت به فرهنگ و تمدن ایران و اسلام از خداوند متعال خواستاریم.»

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WoNHFshv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه