یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر:

به اعتقاد ما جرم، خوب و بد ندارد و جرم جرم است

9 سال پیش ( 1393/7/19 )
 

سردار علی مویدی در گفت‌وگو با مهر در پاسخ به اینکه چند درصد مواد مخدر کشفی توسط نیروی انتظامی به وزارت بهداشت تحویل می‌شود، افزود: عمده کشفیات اعم از تریاک، هروئین و مرفین را به وزارت بهداشت می‌دهیم اما موادمخدر صنعتی را معدوم می‌کنیم.عملیات‌های پلیس موجب شده تا ضربات سنگینی به قاچاقچیان در تهران به‌ویژه دارندگان آشپزخانه‌های تولید مخدرهای صنعتی وارد شود و برای همین تعداد تولیدات شیشه در پایتخت کمتر شده است.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدت‌زمان دسترسی به مواد مخدر در تهران همان پنج دقیقه است، گفت: این عدد را تایید نمی‌کنم. اما عملیات‌های پلیس موجب شده تا ضربات سنگینی به قاچاقچیان در تهران به‌ویژه دارندگان آشپزخانه‌های تولید مخدرهای صنعتی وارد شود و برای همین تعداد تولیدات شیشه در پایتخت کمتر شده است.
سردار مویدی می‌گوید ما کاری با کمپ‌های ترک اعتیاد نداریم و این مهم بر عهده سازمان‌های مسئول است و در مورد اینکه با توجه به فراوانی مخدرهای صنعتی آیا موافق مصرف مخدرهای سنتی مانند تریاک به جای شیشه هستید، افزود: ما با مصرف انواع مواد مخدر مخالفیم حتی با سیگار هم مخالف هستیم. به اعتقاد ما جرم، خوب و بد ندارد و جرم جرم است. وی در پاسخ به اینکه در دوران قبل از انقلاب تریاک از طریق کوپن توزیع می‌شد و آیا باتوجه به وضعیت فعلی جامعه معتادان توزیع تریاک به نحو رسمی انجام شود، گفت: من آن را هم قبول ندارم. البته نیروی انتظامی در بحث پیشگیری از اعتیاد و قاچاق مخدرها گام‌های خوبی برداشته است. هرچند نمی‌توان این مهم را تنها برعهده یک سازمان قرار داد زیرا تک‌تک مسئولان و شهروندان در موضوع پیشگیری سهیم هستند. این را هم باید بگویم که بیشترین مستندات و مدارک در حوزه مواد مخدر در اختیار پلیس است و برای در اختیار گذاشتن این اسناد و آمارها به مراکز علمی و تحقیقاتی و دانشگاهی دریغ نمی‌کنیم.

برچسب ها : اخبار امروز جامعه
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9Ck2jcZL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه