چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با بیان اینکه عمر ساختمان در ایران ۲۵ سال است، گفت: شهرداری به دنبال کسب درآمد بیشتر از ساختمان‌ها است در حالی که سازمان به موضوع کیفیت می‌پردازد.

حبیب‌الله بیطرف در گفت‌وگو با مهر در مورد اختلافات میان سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری تهران، گفت: بین سازمان نظام مهندسی و شهرداری کمی اختلاف در اهداف وجود دارد به این معنا که هدف شهرداری کسب درآمد بیشتر است تا هزینه‌های زیادی را که دارد جبران کند، اما هدف ما فقط کیفیت ساخت‌و‌ساز و رعایت قوانین و مقررات است.

وی با بیان اینکه گاهی در برخی مصادیق این اختلافات به وجود می‌آید، اظهار داشت: امیدواریم با توجه به بحث قانون و توجه به معیارهایی که در اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، بتوانیم همسوتر حرکت کنیم.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با اشاره به اینکه کیفیت ساخت‌و‌ساز یکی از موضوعات مهم در شهرسازی است، گفت: عمر ساختمان در ایران ۲۵ سال است در حالی که در اروپا به ۱۵۰ سال می‌رسد، چرا ما هر ۲۵ سال یک‌بار همه سرمایه را از بین می‌بریم در حالی‌که می‌توان با رعایت مقررات عمر ساختمان‌ها را افزایش داد.

وی در خصوص مرکز تجاری در میدان فردوسی که اجازه بهره‌برداری به آن داده نشده است، گفت: در این ساختمان چند دیوار برشی به‌عنوان المان‌های استحکام بخش در سازه رعایت نشده بود، بنابراین سازمان نظام مهندسی وارد موضوع شد، در حال حاضر هم مالک در حال انجام اقدامات تکمیلی است تا این اشکال برطرف شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1foPukiN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه