شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اسکار مخاطبان به «دی‌کاپریو»

8 سال پیش ( 1394/11/18 )
 

طرفداران لئوناردو دی‌کاپریو در سیبری طلاهای خود را ذوب کردند تا برای بازیگر فیلم «نجات‌یافته» مجسمه اسکار بسازند. به گزارش «ایندیپندنت» تا ٢٨ فوریه 2016 و برگزاری مراسم اسکار در این روز چیزی نمانده و پیش‌بینی‌ها این است که جایزه نقش اول مرد از آن دی‌کاپریو، بازیگر ٤١ساله هالیوود و ایفاگر نقش اصلی فیلم «نجات‌یافته»، ساخته «الخاندرو گونسالس ایناریتو» خواهد بود. دی‌کاپریو تا همین حالا هم چندین جایزه معتبر بین‌المللی ازجمله جایزه گلدن‌گلوب را برای بازی در این نقش از آن خود کرده است. اما چه این بازیگر اسکار را با خود به خانه ببرد، چه نبرد، طرفدارانش او را مستحق گرفتن چنین جایزه‌ای می‌دانند. به‌طوری‌که طرفداران دی‌کاپریو در سیبری پس از اکران فیلم نجات‌یافته، کمپینی را با عنوان «اسکار برای لئو» تشکیل داده‌اند تا مطمئن شوند او برنده این جایزه سینمایی می‌شود.

dikaprio

زنانی که عضو این کمپین شده‌اند هم طلاها و اشیای گرانبهای نقره‌ای خود را جمع‌آوری و ذوب کرده‌اند که با آنها برای دی‌کاپریو یک تندیس اسکار بسازند و آن را به دست دی‌کاپریو برسانند. به‌همین‌دلیل برخلاف تندیس واقعی، این تندیس ترکیبی از طلا و نقره است و قرار است در سه‌پایه‌ای از یاقوت کبود که شیئی تزئینی و سنتی در این کشور است، قرار بگیرد.

«تاتیانا یگوروا» یکی از زنانی که این کمپین را تشکیل داده‌اند، در این زمینه به خبرگزاری روسی «ایتارتاس» گفت: «منطقه یاکوتیا در سیبری که این کمپین از آنجا شروع شد، سینمای با کیفیت بالا را ستایش می‌کند. ما همچنین دی‌کاپریو را بازیگری می‌دانیم که می‌تواند بازیگران را تحت‌تأثیر خود قرار داده و برای آنها الهام‌بخش باشد». براساس گفته‌های او، تاکنون هزار شهروند به این کمپین پیوسته‌اند. او همچنین تأکید می‌کند: «این جایزه، به اندازه اسکار واقعی و معتبر است. زیرا فیلم یک هنر جمعی است و به قصد تأثیرگذاری بر توده مردم تولید می‌شود. به‌همین‌دلیل بینندگان باید از حق دادن جایزه به فیلم‌ها و بازیگران محبوب خود برخوردار باشند».

یگوروا همچنین تخمین می‌زند که ارزش این جایزه صد‌هزار روبل یا ٩٠٠ یورو باشد. این کمپین همچنان ادامه دارد و براساس کمک‌هایی که تاکنون صورت گرفته، مجسمه‌ای که ساخته خواهد شد ١٢ اینچ ارتفاع خواهد داشت. اگرچه وزن آن بسته به میزان کمک‌ها ممکن است بیشتر از وزن اسکار واقعی باشد. باوجوداین دی‌کاپریو هنوز باید در شب اسکار برای دریافت جایزه واقعی با «ادی ردماین» برای فیلم «دختر دانمارکی»، «مایکل فاسبندر» برای فیلم «استیو جابز»، «برایان کرانستون» برای فیلم «ترامبو» و «مت دیمون» برای فیلم «مریخی» رقابت کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/A8vijTB1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه