پنجشنبه, ۱۴ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 4 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دو استراتژی قیمت‌ گذاری

9 سال پیش ( 1393/6/31 )
 

آیا می‌دانستید سازمان‌ها به طور کلی برای قیمت‌گذاری از دو نوع استراتژی مختلف استفاده می‌کنند؟
یکی از این استراتژی‌ها، استراتژی نفوذ در بازار است. این استراتژی بیشتر توسط شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در بازار پیرو هستند. شرکت در نخست به منظور معرفی محصول جدید خود، قیمت پایین‌تری را نسبت به سایر رقبا پیشنهاد می‌دهد تا از این طریق مشتریان را جذب کند و سپس به تدریج قیمت محصول خود را بالاتر می‌برد.

بیشتر محصولات چینی از این استراتژی استفاده می کنند.


استراتژی دیگر، استراتژی قیمت‌گذاری با هدف عصاره کشیدن از بازار است. این استراتژی بیشتر توسط شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در بازار راهنما هستند. شرکت نخست قیمتی بالا پیشنهاد می‌دهد و به تدریج از آن قیمت کاسته می‌شود. در زمان ورود جدیدترین تلفن‌های همراه برندهای معتبر معمولا از این استراتژی استفاده می‌شود و پس از گذشت مدت زمانی از ورود محصول به بازار، شاهد افت قیمت آن محصول هستیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CSrEiYhZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگراماجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه